Firma » Biura
Co trzecia duża firma dofinansowuje posiłki pracownikom
Zobacz więcej zdjęć » |
Dofinansowywanie przez pracodawców posiłków staje się coraz bardziej popularne. Taką formę długofalowej motywacji stosuje ponad 1/3 dużych przedsiębiorstw usytuowanych w większych miastach – wynika z badań Instytutu ARC Rynek i Opinia. Część z nich wybiera nowoczesne rozwiązania elektroniczne takie jak przedpłacona Karta Lunch Pass oferowana przez Sodexo Motivation Solutions. Karta idealnie wpisuje się w potrzeby tych pracowników, którzy mają w zwyczaju jadanie posiłków poza biurem. Jest to również niezwykle skuteczny, nowoczesny i efektywny kosztowo sposób na budowanie lojalności pracowników.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Pomysł na lunch
Z przedpłaconą Kartą Lunch Pass pracownicy zjedzą smaczne posiłki w tysiącach punktów gastronomicznych akceptujących karty VISA w całej Polsce oraz zyskają dostęp do atrakcyjnych promocji sięgających nawet do 50% na www.lunchpass.sodexo.pl. Karta Lunch Pass gwarantuje korzyści zarówno pracownikom, jak i pracodawcy, a oszczędności dla firmy zatrudniającej 100 osób przekraczają 45 000 zł rocznie, w związku ze zwolnieniem środków przekazanych na karcie ze składki ZUS.
Pyszne rabaty – zawsze taniej w sieci Partnerów Karty Lunch Pass
Dzięki Karcie Lunch Pass pracodawcy mogą zaoferować zatrudnionym różnorodne posiłki w dogodnym dla nich miejscu i czasie. Gwarantują im swobodę wyboru pory lunchu oraz ulubionych dań z menu. Jednocześnie pracodawcy zyskują pewność, że przekazane na karcie środki zostaną wydane zgodnie z ich przeznaczeniem, czyli na posiłki (Kartą można płacić za posiłki w tysiącach restauracji, barów i kawiarni
w całej Polsce).
To jedyna Karta na rynku, której towarzyszy pakiet tak atrakcyjnych promocji sięgających nawet do 50%
w unikalnej sieci partnerów liczącej ponad 500 punktów w całej Polsce m.in. w pizzeriach Dominium, kawiarniach W Biegu Cafe, azjatyckich restauracjach Noodle w Pudle czy wybranych punktach Subway. Rabaty obejmują najmodniejsze i najbardziej apetyczne miejsca na mapie kulinarnej całej Polski, takie jak warszawskie restauracje Tamka 43, Moonsfera czy Na Zielnej. Informacje o promocjach są stale aktualizowane na dedykowanej programowi stronie www.lunchpass.sodexo.pl. Dzięki niej ułatwione jest również zarządzanie środkami na Karcie, w tym możliwość jej samodzielnego doładowania po wyczerpaniu przez pracownika środków przekazanych przez pracodawcę.
Smacznie i z zyskiem
Karta Lunch Pass to nowoczesny, niezwykle skuteczny i efektywny kosztowo sposób na budowanie lojalności, ponieważ wartość przekazanych na niej środków jest wolna od składki ZUS do 190 zł miesięcznie na pracownika. Korzystanie z Karty Lunch Pass pozwala więc pracodawcy zoptymalizować koszty, a jej wprowadzenie nie wymaga ustanawiania Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- W trudniejszych gospodarczo czasach utrzymanie najbardziej efektywnych pracowników przy jednoczesnej optymalizacji kosztów to kluczowe wyzwania dla menadżerów we wszystkich firmach. Między innymi dlatego, ale również. z uwagi na rosnące zainteresowanie Klientów prostymi i skutecznymi narzędziami długofalowej motywacji pracowników, poszerzyliśmy naszą ofertę o Karty Lunch Pass. Przy ich projektowaniu wykorzystaliśmy wiedzę w obszarze kompleksowej motywacji pracowników zgromadzoną
w ciągu 14 lat naszych doświadczeń na polskim rynku. Dzięki Karcie Lunch Pass pracodawcy zyskają czas i oszczędzą pieniądze, a pracownicy dostęp do smacznych i pożywnych posiłków w najlepszych cenach –mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sodexo Motivation Solutions.
Prosto i wygodnie
Nowoczesna Karta Lunch Pass to skuteczna metoda motywowania pracowników, dużo skuteczniejsza,
a przede wszystkim bardziej efektywna kosztowo, niż dodawana do pensji gotówka. Dzięki łatwemu
w administracji narzędziu pracownicy otrzymują posiłki i swobodę ich wyboru. Zatrudniony sam decyduje, czy otrzymaną kwotę przeznaczy na lunch poza biurem, zamówi danie na wynos lub skorzysta
z pracowniczej stołówki. To także wymierne korzyści dla pracodawcy. Karty są łatwe w obsłudze i pomagają zaoszczędzić czas na ich dystrybucji i liczeniu. Pracodawca doładowuje je wykonując jeden przelew,
a zasileń może dokonywać wielokrotnie i na różne kwoty, eliminując tym samy konieczność comiesięcznego wydawania świadczeń pracownikom. Przekłada się to w dużej mierze na oszczędność czasu, szczególnie istotną dla przedsiębiorstw zatrudniających wielu pracowników. To także duże ułatwienie dla tych pracodawców, którzy zatrudniają pracowników w terenie, z Karty Lunch Pass można bowiem skorzystać również w delegacji czy na spotkaniu z Klientem.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
| Marta Rakoczy m.rakoczy@contrust.pl GSM: + 48 605 073 929 Tel./Fax: +48 22 402 48 68 |
|
|
Filozofia Sodexo
Jakość Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions).
Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.
Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2012)
Grupa Sodexo na świecie
18,2 miliardów euro skonsolidowanego dochodu
420 000 pracowników
20. pozycja na liście największych pracodawców
80 krajów
34 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo Motivation Solutions w Polsce
43 000 Klientów
3 020 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie
50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce.
Komentarze (0)