Firma » Reklama

Co wziąć pod uwagę wybierając gadżety firmowe?

Szukając sposobów na skuteczną promocję naszej firmy wśród partnerów handlowych często odwołujemy się do możliwości, jakie otwierają przed nami gadżety reklamowe.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nie można nie zgodzić się z tym, że są one rozwiązaniami wyjątkowo popularnymi, coraz częściej jednak słyszymy o tym, że ich wykorzystanie nie zawsze przynosi jednakowo satysfakcjonujące rezultaty. Warto zatem zadać sobie pytanie o to, jakie aspekty brać pod uwagę dokonując ich wyboru, aby w przyszłości nie trzeba było ich żałować.

Kto otrzyma gadżety?
Dopasowanie gadżetów do potrzeb odbiorców wydaje się czymś oczywistym, tymczasem okazuje się, że pomijanie tego aspektu jest jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez osoby, które wykorzystują tego typu rozwiązania w kampaniach promocyjnych. Co ważne, wcale nie trzeba przygotowywać skomplikowanych ankiet i badać preferencji klientów, na ogół wystarczy bowiem chwila refleksji na temat tego, o jakich klientów chcemy zabiegać, kim są, czym się zajmują i jakie mają potrzeby.

Czemu mają służyć gadżety?
Teoretycznie, gadżetom przyświeca tylko jeden cel, są one bowiem elementami wykorzystywanymi do promowania firmy. W praktyce jednak sytuacja jest nieco bardziej złożona. Osoby zawodowo zajmujące się kampaniami promocyjnymi zwracają uwagę na to, że gadżety mogą zarówno oswajać z firmowym logo, jak i informować o ofercie danego przedsiębiorstwa. W tym pierwszym przypadku dobrym pomysłem jest kubek o atrakcyjnym wyglądzie, w drugim zaś sprawdza się oryginalna, ozdobna próbka firmowego produktu. Niekiedy gadżety nie informują zresztą o firmie w sposób dosłowny i przyjmują postać niezobowiązujących upominków wolnych nawet od firmowego logo.

Co gadżety mówią o firmie?
Osoby, które otrzymują gadżety reklamowe, wyciągają na ich podstawie pewne wnioski, przed wypuszczeniem kolejnej ich partii, np. http://www.easyb2b.pl/dlugopisy, wskazane jest więc przyjrzenie się im w sposób nieco bardziej krytyczny niż ma to miejsce zazwyczaj. Kluczem do sukcesu wydaje się w tym kontekście wysoka jakość rozwiązań tego rodzaju, świadczy ona bowiem o szacunku firmy wobec jej klientów.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JustynaZ

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »