Firma » Biznes

Communication Unlimited wprowadza nowy, piękny styl dla Super-Pharm Polska

Communication Unlimited wprowadza nowy, piękny styl dla Super-Pharm Polska
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.

Kampania odwołuje się do nowych wiosennych trendów w makijażu. Koncentruje się przede wszystkim na kosmetycznej oraz perfumeryjnej ofercie marki. Komunikacja obejmuje TV, kina, digital, social media, outdoor, prasę oraz materiały w centrach handlowych i dekorację sklepów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Co ciekawe, jest to pierwsza kampania 360 zrealizowana w całości w oparciu o nowy koncept komunikacyjny marki Super-Pharm. Jego autorem jest Communication Unlimited.

Nowa komunikacja to przede wszystkim silniejszy branding, a także spójny język marki. Cieszę się, że wspólnie z zespołem CU udało nam się wypracować koncept, który z jednej strony jest niezwykle plastyczny i inspirujący, a z drugiej - pomaga budować efekt synergii. - zaznacza Beata Dąbrowska, communication manager, Super-Pharm Polska.

Nowy koncept komunikacyjny opiera się na grze przestrzeni i światła. Charakterystyczny jest minimalistyczny styl oraz biel.

Opracowując strategię i nowy koncept komunikacyjny marki koncentrowaliśmy się na claimie: Recepta na piękno. Recepta na zdrowie. Chcemy budować wizerunek marki, która zdrowie i urodę pojmuje holistycznie. Jest przyjazna i nowoczesna. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited

To absolutny fenomen i nieczęsta rzecz na rynku, by agencja współpracująca z klientem od ponad dekady potrafiła spojrzeć na jego komunikację w tak świeży sposób i z sukcesem przeprowadzić strategiczną i kreatywną rewolucję. Nam się to udało. - zaznacza Sebastian Olszowy, client service director Communication Unlimited.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.sobczak@wp.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »