Technologie » Komputery
Commvault wprowadza nowy, globalny program partnerski
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma Commvault, będąca cenionym liderem globalnego rynku oprogramowania biznesowego do zarządzania danymi w środowiskach chmurowych i lokalnych, poinformowała o wprowadzeniu nowego, globalnego programu dla partnerów. Sprawia on, że transakcje partnerów z firmą Commvault będą dla nich łatwiejsze i bardziej dochodowe. Jest to odważny krok naprzód w rozwoju strategii partnerskiej.
Commvault umożliwia swoim partnerom długotrwałą i opłacalną współpracę, dostarczając klientom najlepsze na rynku rozwiązania w zakresie zarządzania danymi. Nowe narzędzia i możliwości dostępne w programie Partner Advantage zostały stworzone, aby pomóc partnerom szybciej finalizować transakcje, zdobywać nowe źródła przychodów i stale zwiększać zyski z wdrożeń najlepszej na rynku platformy zarządzania danymi Commvault.
Korzyści finansowe ze współpracy z firmą Commvault są jeszcze większe, a sam program — bardziej przejrzysty i zrozumiały. Partnerzy mają teraz dostęp do wyższych procentowo rabatów, bardziej opłacalnego i elastycznego programu premii rocznych, dodatkowych funduszy na rozwój działalności i usprawnionej procedury rejestracji transakcji.
„Rozmawiamy z naszymi partnerami i klientami i to właśnie w oparciu o ich opinie stworzyliśmy solidne podstawy sukcesu Commvault oraz ogólnoświatowej sieci partnerów firmy” — powiedział Riccardo Di Blasio, dyrektor ds. przychodów w firmie Commvault. „Naszym kluczowym celem jest ułatwienie współpracy partnerów z firmą Commvault i zwiększenie jej rentowności. Z zaangażowaniem realizujemy strategię rozwoju naszych partnerów, a ten program to najprostszy, najbardziej przejrzysty i najkorzystniejszy program dla partnerów w całej naszej historii”.
Usprawnienia wprowadzone programu partnerskiego stanowią najlepsze rozwiązania na rynku i wyraźnie potwierdzają zaangażowanie firmy Commvault w globalny ekosystem partnerów firmy. Typowy partner Commvault ze statusem MarketBuilder może zwiększyć swój zysk ze współpracy o średnio 2,5 razy w ujęciu rocznym. Typowy partner dystrybucyjny, który pomaga zawierać transakcje z nowymi klientami i zyskuje lojalność klientów lub zawiera wiele transakcji w ciągu roku partnerstwa, może zwiększyć poziom zysku ze współpracy o 1,65 razy w ujęciu rocznym.
Oprócz szeregu nowych zachęt finansowych firma Commvault ulepszyła obsługę partnerów dzięki ułatwieniu dostępu do szkoleń, narzędzi wspomagających sprzedaż i materiałów marketingowych, a także poprzez wsparcie w czasie rzeczywistym. Program został również wzbogacony o strukturę poziomową, uproszczoną procedurę składania ofert oraz łatwiejszą rejestrację i ochronę transakcji.
„Te usprawnienia programu to krok naprzód w naszej długotrwałej współpracy z Commvault oraz dostawcami rozwiązań, który przyniesie korzyści obu stronom” — powiedział Ben Klay, wiceprezes ds. sprzedaży z firmy Arrow Electronics’ Enterprise Computing Solutions Business. „W ocenie konkurencyjności oraz skutków biznesowych globalnego programu partnerskiego liczy się prostota oraz dostęp do systemów, narzędzi, szkoleń i zachęt finansowych, które przekonują dostawców naszych wspólnych rozwiązań i budują lojalność. Program Commvault jest strzałem w dziesiątkę we wszystkich kluczowych obszarach i z pewnością pomoże nam lepiej spełniać rosnące wymagania klientów w zakresie ochrony, odzyskiwania danych i zarządzania nimi”.
„Nie ulega wątpliwości, że firma Commvault w pełni wdrożyła strategię rozwoju partnerów. Jako jeden z głównych partnerów Commvault oraz jeden z największych dystrybutorów typu VAR w Ameryce Północnej, Sirius z zadowoleniem obserwuje kolejne znaczne inwestycje wspierające globalny ekosystem partnerów firmy” — powiedziała Deborah Bannworth, wiceprezes ds. współpracy strategicznej, sprzedaży wewnętrznej oraz sprzedaży usług serwisu i wsparcia technicznego w firmie Sirius Computer Solutions. „Na wysoce konkurencyjnym rynku bardzo istotne jest to, aby nasi partnerzy ewoluowali i dostosowywali się do nas, by móc wykorzystywać nowe możliwości. Commvault słucha opinii swoich partnerów, a nowy program firmy uwzględnia ich zaangażowane we współpracę, która pomaga klientom jak najlepiej wykorzystywać swoje dane”.
„Usprawnienia wprowadzone do programu to istotna i korzystna dla obu stron ewolucja naszej długoterminowej współpracy z Commvault w regionie EMEA” — powiedział Maurice Pastoor, dyrektor ds. operacyjnych w firmie DataManagement Professionals (DMP). „Prostota oraz dostęp do systemów, narzędzi, szkoleń i zachęt finansowych to kluczowe kryteria, które wykorzystujemy w ocenie strategicznej wartości relacji z naszymi dostawcami, a Commvault przewyższa nasze oczekiwania we wszystkich tych obszarach. Idąc dalej naprzód, będziemy bardzo dobrze przygotowani do spełniania rosnących oczekiwań naszych klientów w zakresie ochrony danych, ich odzyskiwania oraz hybrydowych rozwiązań chmurowych.
„Commvault po raz kolejny potwierdza swoje zaangażowanie w zapewnianie partnerom takim jak my programu, który jest zrozumiały, przynosi korzyści finansowe i pomaga nam szybciej dostarczać innowacyjne rozwiązania w zakresie zarządzania danymi, które pomagają naszym wspólnym klientom” — powiedział Damon Robertson, dyrektor zarządzający w firmie COOLSPIRIT. „Współpracujemy z Commvault od wielu lat, a te innowacyjne rozwiązania dla partnerów oznaczają, że możemy oferować naszym użytkownikom końcowym jeszcze większą wartość, najlepsze rozwiązania multicloud i wsparcie techniczne na najwyższym poziomie”.
„Jesteśmy niezmiernie zadowoleni ze zmian i usprawnień wprowadzonych do programu Commvault Partner Advantage. Większa prostota i przejrzystość pomogą naszym partnerom handlowym uzyskać wyższą rentowność szybciej niż kiedykolwiek wcześniej” — powiedział Bijan Taleghani, dyrektor ds. marketingu produktów i rozwoju w firmie TIM AG mającej siedzibę w Wiesbaden w Niemczech. „Nasza długotrwała współpraca z firmą Commvault będzie teraz przynosić jeszcze więcej korzyści naszym klientom dzięki zwiększeniu możliwości partnerów w połączeniu z najlepszymi na rynku rozwiązaniami do zarządzania danymi i odzyskiwania danych w środowiskach wielochmurowych”.
Dostępność
Nowy program Partner Advantage obejmuje cztery ścieżki partnerstwa: dystrybutor, dostawca rozwiązań, globalny integrator systemów i alians oraz dostawca usług. Zaprezentowane dzisiaj usprawnienia są już dostępne i skupiają się na partnerach będących dystrybutorami i dostawcami rozwiązań Commvault. Usprawnienia dotyczące globalnych integratorów systemów i aliansów oraz dostawców usług zostaną zaprezentowane jeszcze w tym roku.
Nadesłał:
kwitowski@sigma.com.pl
|
Komentarze (0)