Technologie » Telekomunikacja
Contact center, czyli call center w wydaniu pro
Call center ma ułatwiać kontakt z klientami. Usługa ta wykorzystuje jako medium telefon. Contact center jest natomiast rozwinięciem koncepcji call center. Ta usługa do łączności telefonicznej dodaje bowiem kontakt poprzez: e-mail, live chat, SMS, czy faks.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Contact center zmienia sposób komunikacji z klientem poprzez scalenie sprzedaży z obsługą klienta. Takie rozwiązanie jest o wiele wygodniejsze oraz tańsze od oferowanych osobno. Dzięki sprzedaży contact center możliwy jest wzrost efektywności działań organizacji. Jakość usługi będzie wyższa, gdyż system contact center wykorzystuje funkcje automatycznego oddzwaniania (recall) i pakiet monitoringu działań supervisora, a także hot desking, czyli możliwość pracy agentów z dowolnego stanowiska. To sprawia, że koszty związane z utrzymaniem działu IT obniżają się, a prawdopodobieństwo dotarcia do szerokiej liczby klientów jest o wiele większe. W konsekwencji zwiększa to skuteczność projektów marketingowych.
Obsługa klienta contact center umożliwia zarządzanie zgłoszeniami od klientów firmy. Dzięki temu, możliwe jest monitorowanie połączeń oraz bieżącą obsługą zgłoszeń. Obsługa klienta contact center pozwala na zbudowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku marki. Lepsza komunikacja z klientem jest bowiem kluczem do sukcesu firmy.
Wielu dostawców usługi contact center oferuje ją w modelu cloud computing. Chmura obliczeniowa działa na zasadzie przeniesienia ciężaru wykonywania usług IT na serwer. Chmura obliczeniowa nie wymaga specjalnych działań ze strony klienta, a bezpieczeństwo danych nie zależy od tego, co się stanie z jego komputerem, lecz od mocy obliczeniowej serwera. Cloud computing umożliwia logowanie się z jakiegokolwiek komputera (lub innego urządzenia mobilnego) z dostępem do Internetu, aby od razu móc zacząć korzystać z danych pozostawionych na serwerze.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
iczerska
|
Komentarze (0)