Technologie » Telekomunikacja

Contact Center – wiele narzędzi w jednym miejscu

Wielu menedżerów poświęca dużo czasu i energii na monitorowanie pracowników w zakresie ilości wykonywanych połączeń oraz przygotowaniu efektywnych strategii telemarketingowych.

Systemy call contact center dostępne obecnie na rynku, posiadają szereg przydatnych funkcjonalności, które w znaczny sposób mogą jednak ułatwić ich codzienną pracę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Narzędzia telekomunikacyjne

Nowoczesne rozwiązania do obsługi klienta, dzięki narzędziom automatyzującym wybieranie numeru czy pozwalającym na ustalanie tempa otwierania kolejnych kontaktów, pozwalają na osiąganie większej skuteczności podejmowanych działań. Rozwiązania call/contact center posiadają także narzędzia do zwielokrotnienia (tryb predictive) liczby wykonywanych jednocześnie połączeń. Dzięki temu sprzedawcy oszczędzają czas związany z zajętością linii czy błędnym numerem. Dodatkowo możliwe jest ustalenie optymalnej strategii dzwonienia w zakresie ilości prób kontaktu, pory oddzwaniania oraz ponownego kontaktu, jak i automatycznego zamykania kontaktów nierokujących na sukces sprzedażowy. 

Narzędzia analizy 

Dla uzyskania wysokich wyników sprzedażowych konieczna jest praca nie tylko nad ilością i zorganizowaną strategią działań telefonicznych, ale również nad jakością komunikacji. Przez jakość rozumiemy dobór sprzedawcy właściwego dla danego klienta, spełniającego określone umiejętności, a także wyposażonego w wiedzę dotyczącą klienta i produktu. W pracy nad jakością istotną kwestią jest również wyciąganie wniosków z działań historycznych i ich ewentualna poprawa. Systemy call/ contact center są obecnie w stanie dokonać takiej analizy automatycznie – bez zaangażowania telemarketera. 

Zbieranie informacji

Funkcjonalności systemu call/contact center pozwalają na zbieranie informacji o każdym elemencie działania sprzedażowego – począwszy od ilości telefonów i dodzwanialności, przez informacje o czasie pracy i przerwach sprzedawców, danych z zamówień i formularzy, kończąc na danych ze skryptu i przebiegu rozmów. Dodatkowo dane te dostępne są dla dowolnych przedziałów czasowych, co pozwala na analizowanie wyników w odniesieniu do szerszego horyzontu czasowego. Wszystkie informacje mogą być dowolnie zestawiane, prezentując czytelny stan procesu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iczerska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »