Firma » Praca
Contact Center zatrudni ponad 200 osób
Zobacz więcej zdjęć » |
Więcej projektów - więcej ludzi. Na zlecenie jednego z największych operatorów telefonii komórkowej - Orange, Contact Center odpowiedzialne jest za sprzedaż i dystrybucję produktów wśród klientów indywidualnych i biznesowych, realizację płatności (kredytowanie produktów), logistykę, a także obsługę posprzedażową.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Naturalną konsekwencją rozwoju firmy jest zwiększenie zatrudnienia. Doszliśmy do momentu, w którym obecna liczba pracowników jest niewystarczająca do obsłużenia wszystkich projektów, stąd wzrost zatrudnienia - mówi Jarosław Stępkowski, dyrektor działu handlowego firmy Contact Center.
Profesjonalne przygotowanie. Do obowiązków zatrudnionych konsultantów należeć będzie realizacja akcji telemarketingowych w grupie docelowej. Nowozatrudnieni przejdą cykl szkoleń przygotowujących ich do pracy z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, znajomości produktów, a także zarządzania czasem czy komunikacji interpersonalnej. W ciągu dnia jesteśmy w stanie dotrzeć nawet do 100 000 klientów, podstawą są więc odpowiednio przeszkoleni ludzie, którzy profesjonalnie obsłużą projekt - dodaje Paulina Kaja, kierownik działu HR Contact Center.
Firma z potencjałem. Firma współpracuje z największymi przedstawicielami branży telekomunikacyjnej i komputerowej, a miesięcznie ma możliwość wysłania blisko 200 000 paczek z zamówieniami. Pozycję lidera na branżowym rynku zawdzięcza własnej logistyce oraz autorskim rozwiązaniom sprzedażowym/handlowym. W najbliższym czasie spółka planuje dalsze inwestycje związane ze wzrostem miejsc pracy, a także ekspansję na rynki zagraniczne.
Nadesłał:
MB
|
Komentarze (0)