Technologie » Internet

Content Marketing w sieci

Content Marketing staje się coraz popularniejszy. Jakie może on przynieść efekty? Ciekawy film na You Tube może wygenerować 3 mln wyświetleń i 400 tysięcy fanów na Facebooku. Strategia content marketingowa składa się z wielu elementów, a te w odpowiednich kombinacjach mogą dawać lesze efekty.

Content marketing to technika, która polega na tworzeniu unikatowej treści oraz jej dystrybucji w celu przyciągania uwagi i zaangażowania użytkowników. W czasach spadku skuteczności tradycyjnych form reklamy, content marketing zdobył pod względem efektywności bardzo wysoką pozycję. Liczby mówią same za siebie. Wpis gościnny na platformie SEOmoz wygenerował 80 wartościowych linków. Dzięki filmikowi na You Tubie Coca-cola zyskała 400 tysięcy fanów na Facebooku. Z czego składa się Conent Marketing, jak łączyć owe elementy i jakie to przynosi rezultaty? Więcej informacji znajdziesz na infografice poświęconej tej tematyce. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Źródło: http://preser.pl/ 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

preser.pl
http://preser.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem