Motoryzacja » Moto Serwis
Continental partnerem MOL
Zobacz więcej zdjęć » |
Czujniki ContiPressureCheck pozwalają na stały monitoring stanu technicznego opon. Zebrane ze wszystkich opon dane dzięki czujnikom umieszczonym wewnątrz opony, mogą być na bieżąco przesyłane do centralnej jednostki sterującej, a następnie przetwarzane i wysyłane dalej. Kierowca odczytuje informacje na wyświetlaczu deski rozdzielczej w kabinie samochodu, dzięki czemu kontroluje równocześnie stan całego ogumienia w ciągniku i naczepie w czasie rzeczywistym.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Operatorzy portów, którzy muszą zapewnić wysoką elastyczność i sprawność pojazdów przez 24 godziny na dobę, bardzo cenią sobie monitorowanie ciśnienia i temperatury opony
w czasie rzeczywistym jak ContiPressureCheck. Zakup opon wciąż pozostaje jednym
z czterech najważniejszych czynników wpływających na koszty terminali kontenerowych,
a na podstawie własnych doświadczeń możemy stwierdzić, że zbyt niskie ciśnienie jest główną przyczyną skrócenia okresu użytkowania opon. System ContiPressureCheck poprzez redukcję liczby przestojów znacznie obniża koszty operacyjne. Wyposażenie ciągników terminalowych firmy MOL w inteligentne opony TractorMaster to ważny etap rozwoju współpracy pomiędzy naszymi firmami – powiedział Reinhard Klant, key account manager w oddziale przeładunku materiałów w dziale opon specjalistycznych CST Continental.
Naszą wspólną wizją z Continental jest dostarczanie klientom zintegrowanych rozwiązań, które wspierają ich w prowadzeniu działań operacyjnych. Dlatego już w tym roku pierwszy ciągnik RoRo RM225/4x4 firmy MOL wyposażony w opony TractorMaster z czujnikami ContiPressureCheck został dostarczony do jednego z portów w Izrealu – dodał Marc Vandenberghe, inżynier projektu w firmie MOL.
System ContiPressureCheck można zamawiać dla wszystkich opon pneumatycznych. Ponadto jest kompatybilny z różnymi systemami telematycznymi, dzięki czemu dane z pomiarów ciśnienia i temperatury może przesyłać do urządzeń zewnętrznych. W ten sposób operator floty ma natychmiastowy dostęp do przejrzystych informacji i może sprawniej zarządzać ogumieniem.
Komentarze (0)