Firma » Reklama
Converse ruszył z kampanią na jesień/zima 2014
Zobacz więcej zdjęć » |
Główny motyw jesiennej kampanii - połączenie spontanicznego działania z nieustającym pobudzaniem kreatywności młodych ludzi - jest sprofilowany do grupy docelowej marki.
W takim duchu również zaplanowane są działania marketingowe promujące linię Converse Proudly Imperfect oraz kampanię #SNEAKERSWOULD. Całość ma za zadanie inspirować oraz zachęcać fanów marki do podejmowania niesztampowych decyzji i korzystania z życia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Converse Proudly Imperfect to linia stylizowanych na lekko znoszone sneakers’ów
z charakterystycznymi suwakami z tyłu. Dostępne w wersji damskiej trampki: TRI ZIP oraz męskiej: BACK ZIP zdobią layouty pełne kolaży. W okresie sierpień-październik linia wspierana jest działaniami reklamowymi w outdorze, prasie oraz w Internecie. Działania OOH to zestawienie szeregu nośników (billboard, 6x3, metroboard, citylight, wielki format) w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście. Kampania w prasie obejmuje lifestylowe oraz kobiecie tytuły, a działania online widoczne są przede wszystkim na serwisach lifestylowych, muzycznych i studenckich.
Jesień w Converse to również działania związane z kampanią #SNEAKERSWOULD, czyli cyklem organizowanych w całym regionie EMEA wyjątkowych imprez – o nietypowej porze, w nieoczekiwanych miejscach, z udziałem ciekawych artystów. W Polsce kampania #SNEAKERSWOULD wspierana jest przez liderów opinii, partnerów medialnych, a jej finałem jest koncert w owianej tajemnicą lokalizacji. Szczegóły na www.converse.pl.
Za kreację działań marketingowych Converse na rynku polskim odpowiada AmerSport Group. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House.
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)