Rozrywka » Hobby
COOKING CHALLENGE PODBIJA INTERNET
Zobacz więcej zdjęć » |
Bierze w nim udział plejada polskich Gwiazd z Małgorzatą Rozenek-Majdan i Piotrem Stramowskim na czele. Za realizację projektu na zlecenie producenta sprzętu AGD – firmy BOSCH odpowiadają PrimeMovers, Creative Harder i Magnifico Marketing&PR Consultants.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nazwa akcji nie bierze się znikąd, gdyż istotą „Cooking Challenge” jest podjęcie niełatwego wyzwania związanego ze zrobieniem czegoś dobrego dla innych
i wyrażenie tego poprzez gotowanie. Każdy bohater, na kanwie indywidualnej historii, tworzy emocjonalny i społecznie użyteczny przekaz, który stanowi cel jego obecności w akcji.
W „Cooking Challenge” - emitowanym na dedykowanym kanale na YOUTUBE, na portalu społecznościowym FACEBOOK, na stronie www.akademiasmaku.pl oraz na kanałach social media uczestników – mówi się o sprawach ważnych. Bohaterowie inspirują, zarażają innych chęcią pomagania, dzielenia się i bycia wdzięcznym za to, co dla każdego wydaje się istotne. A wszystko podczas gotowania, bo przecież najlepsze potrawy powstają z serca.
Każdy odcinek to spotkanie z inną osobą i innym tematem. Miejscem akcji jest zaprojektowana specjalnie na potrzeby akcji kuchnia, wyposażona w AGD marki Bosch.
„Zaprosiliśmy do studia Cooking Challenge niezwykłą grupę gwiazd - od osób znanych z ekranów kin i telewizorów, poprzez influencerów internetowych, po „zwykłych” ludzi, którzy pierwszy raz w projekcie content marketingowym w takiej skali mogą stworzyć swój własny przekaz przy udziale marki”- mówi Grzegorz Szyroki, prezes PrimeMovers, pomysłodawca i producent projektu. „Ambasadorami projektu zostali Małgorzata Rozenek-Majdan i Piotr Stramowski. Wiedzieliśmy, że będą wzbudzać duże zainteresowanie, ale wyniki oglądalności na wszystkich kanałach przerosły nasze oczekiwania” – dodaje Szyroki.
W ciągu pierwszych tygodni wyemitowano 10 odcinków, w których poza Piotrem Stramowskim, Małgorzatą Rozenek-Majdan, Grażyną Wolszczak, Marią Sadowską i Zosią Ślotałą zobaczyć możemy gwiazdy sieci – Abstrachuje, Beksy, czy Olę Żuraw.
„Blisko pięciomilionowy wynik oglądalności akcji, po emisji pierwszych dziesięciu odcinków to ogromny sukces. Składają się na niego wyświetlenia na wszystkich trzech kanałach, a wygenerowane liczby to zasługa intensywnej komunikacji z odbiorcą
i ciągłe generowanie zainteresowania” – mówi Artur Beck, CEO agencji CreativeHarder odpowiadającej za obsługę social mediów i współpracę z influencerami.
„To, co wyróżnia ten projekt i wpływa pozytywnie na współpracę z dziennikarzami, to jego społeczny aspekt. Każda osoba biorąca udział w Cooking Challenge chce zrobić coś dobrego i to w całym procesie komunikacji jest dla nas najważniejsze” – dodaje Karolina Maria Siudyła, właścicielka agencji Magnifico Marketing&PR Consultants, odpowiedzialnej za współpracę z celebrytami i działania PR.
Projekt opiera się o efekt domina, gdyż każdy uczestnik nominuje do challenge’u wybrane przez siebie osoby. A co oznacza podjęcie wyzwania? Zgłoszenie się do Cooking Challenge, zdefiniowanie własnego celu, przygotowanie wymyślonego przez siebie dania, które w dosłowny lub symboliczny sposób zobrazuje wybrany przez uczestnika temat. W sumie zaplanowano realizację ponad 200 odcinków.
Sponsorem akcji Cooking Challenge jest marka BOSCH.
„Dla marki Bosch Cooking Challenge oznacza rozwój idei gotowania z przesłaniem i wyjątkową akcję, w której pozostajemy blisko naszych konsumentów. Bohaterowie projektu trafiają „przez żołądek do serca”, a gotowanie staje się nośnikiem wzruszeń, radości i dzielenia się tym, co ważne, a wszystkiemu temu towarzyszy ogromna dawka humoru i ludzkiej życzliwości” – komentuje Hanna Stajuda-Ratajczak, Dyrektor Działu Komunikacji Marek w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
W tym tygodniu w kuchni Cooking Challenge zobaczymy gwiazdy modelingu - Michała Baryzę i Natalię Siwiec.
Nadesłał:
karolina@magnifico.com.pl
|
Komentarze (0)