Firma » Finanse
Coraz więcej narzędzi motywacyjnych dla pośredników finansowych
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Systemy lojalnościowe skutecznie funkcjonują niemal we wszystkich branżach, zarówno
w obszarze B2C, jak i B2B. Po takie rozwiązanie sięga od niedawna także dynamicznie rozwijający się segment rynku usług finansowych w Polsce - pośrednictwo finansowe. W jaki sposób integratorzy bankowi zdobywają lojalność swoich partnerów?
Na ogół motywowanie pracowników sprowadza się do przyznawanych premii okresowych, które mają być narzędziem wspierającym cele sprzedażowe. Premie zazwyczaj wypłacane są w gotówce, w systemie kwartalnym i rocznym. Niektóre sieci pośredników finansowych mogą jednak pochwalić się już bardziej wysublimowanymi akcjami, adresowanymi do swoich partnerów biznesowych., takimi jak programy lojalnościowe.
– W dużej sieci integrator dba o ciągły rozwój swoich partnerów, dając im jak największe wsparcie w wielu obszarach. Dzieli się z pośrednikami swoimi kontaktami biznesowymi oraz udziela na co dzień cennych praktycznych informacji, co jest poparte latami doświadczeń na rynku – mówi Grzegorz Lewandowski, Prezes Sales Group, ogólnopolskiego integratora bankowego. – Jednak dla utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji partnerów, równie istotny jest dobrze działający program lojalnościowy. Przede wszystkim przekłada się on bezpośrednio na podtrzymanie długofalowej współpracy, o czym przekonujemy się na co dzień – podkreśla.
Program szyty na miarę branży
Pośrednicy finansowi mogą najczęściej liczyć na program lojalnościowy w modelu biznesowym opartym na przeliczaniu określonego wolumenu sprzedaży produktów na punkty. Ci, którzy zgromadzili odpowiednią liczbę punktów, otrzymują wartościową nagrodę, np. karty paliwowe czy pakiet ubezpieczenia zdrowotnego. Im większa wartość premiowanej sprzedaży, tym uczestnik programu ma szansę na większą pulę nagród. Swoje bieżące wyniki niejednokrotnie pośrednicy mogą w łatwy sposób monitorować poprzez indywidualne konto na stronie www programu. Firmy dbają też o różnorodność programu, wprowadzając konkursy, akcje promocyjne, a także odświeżają cyklicznie katalog nagród. Część firm organizuje akcje we współpracy z innymi markami.
– Zorganizowaliśmy wspólnie z innymi firmami z branży pośrednictwa finansowego program lojalnościowy, z którego obecnie może skorzystać ponad dwa tysiące pośredników. Dzięki takiej skali mogliśmy przykładowo przeprowadzić dodatkowo akcję promocyjną z bogatą flotą aut – mówi Leszek Greń, Prezes FinUp, współorganizator jednego z programów lojalnościowych dla pośredników finansowych.
Na rynku dużych firm pośrednictwa finansowego widać zwiększone zainteresowanie programami lojalnościowymi. Nic dziwnego, odpowiednio przygotowany program gwarantuje korzyści obu stronom. Pośrednik finansowy zyskuje satysfakcję i namacalne profity, firma natomiast bardziej zmotywowanego i efektywnego pracownika.
Nadesłał:
dotPR
|
Komentarze (0)