Technologie » Internet

COSTA COFFEE prężnie działa na Instagramie – ruszyła najnowsza odsłona projektu COSTAgram

COSTA COFFEE w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej stawia duży nacisk na social media. Wykorzystując potencjał Instagrama, marka kolejny raz zaprasza miłośników legendarnej mieszanki Mocha Italia do wspólnego odkrywania kawowych tajemnic w wirtualnym świecie.

Najnowszy koncept nowatorskiego projektu COSTAgram pozwala – za pomocą tagów – przemieszczać się
po publikowanych materiałach – zdjęciach i krótkich filmach. Aby poznać świat COSTA COFFEE, jej ambasadorów oraz flagowe produkty, wystarczy wybrać właściwy profil ze strony głównej @costagram_costacoffee. Inspiracją dla przekazów na profilu marki na Instagramie stała się najnowsza kampania „Kawiarnia z serca Londynu”. COSTA COFFEE za pośrednictwem swoich baristów – pasjonatów i miłośników kawy oraz niekwestionowanych mistrzów Latte Art – prezentuje świat marki. W najnowszej odsłonie projektu ruszyły aż 3 profile – Mistrzowie Latte Art (@mistrzowielatteart), Flat White (@flatwhite_costacoffee) oraz Corto (@corto_costacoffee). Nowe profile uzupełniają istniejące profile, które powstały przy okazji startu wiosennej oraz letniej kampanii reklamowej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Trudno wyobrazić sobie lepszą platformę do pokazywania tak atrakcyjnych wizualnie i plastycznych kompozycji, jak Latte Art, niż stworzony wręcz do tego Instagram. Realizując największą do tej pory kampanię reklamową marki COSTA COFFEE na polskim rynku w komunikacji z naszymi sympatykami bardzo mocno stawiamy na rozwój tego kanału. Z zeszłorocznej realizacji wiemy, że to sprawdzone i lubiane medium. Najnowsza odsłona uzupełni system połączonych profili produktowych m.in. Tukan Chai, Viva Vanilla, Karmel Bananza i Kawy z Oreo. Cieszymy się, że udało nam się rozwinąć ten innowacyjny sposób komunikacji z fanami. COSTAgram to bez wątpienia rozwiązanie nie tylko warte uwagi, ale też nowatorskie na polskim rynku. Zachęcamy do odwiedzenia @costagram_costacoffee – to doskonała okazja, by poznać wirtualny świat COSTA COFFEE i ludzi, którzy tworzą prawdziwą, kawową historię – komentuje Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu COSTA COFFEE POLSKA.

Na profilu Mistrzowie Latte Art, wielbiciele kawy poznają sylwetki pełnych pasji baristów. Oprócz zdjęć i opisów członków zespołu COSTA COFFEE, będzie można obejrzeć filmy, prezentujące ich mistrzowskie popisy w pracy. Sztuka malowania mlekiem będzie pokazywana na dwóch wyjątkowych kawach – Corto i Flat White.
Ich przygotowanie wymaga od baristy precyzji, „pewnej” ręki i znakomitych umiejętności. To właśnie te legendy smaku są doskonałą podstawą do tworzenia małych dzieł sztuki przy użyciu idealnie spienionego mleka. Ograniczeniem pełnych wyobraźni baristów pozostaje tylko średnica szklaneczki lub filiżanki kaw Corto i Flat White – kawowych kompozycji będących w centrum najnowszej kampanii wizerunkowej COSTA COFFEE.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BrandLab

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »