Dom » Nieruchomość
CREAM: Galeria Askana - siła gorzowskiego projektu
W tym roku rozpoczęły się prace nad kilkoma fundamentalnymi zmianami w Galerii Askana, które przygotują obiekt na kolejny etap rozwoju. W przyszłym roku Askana będzie obchodziła swoje 10-te Urodziny, w które dzięki aktualnie prowadzonym pracom wkroczy odmieniona i jeszcze silniejsza.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kino Helios po gruntownej modernizacji
Po ubiegłorocznym przedłużeniu umowy z kinem Helios na kolejne 10 lat przyszedł czas na jego remont. Właśnie zakończyła się gruntowna modernizacja, która objęła m in. technologię projekcji oraz nowy projekt wnętrza. Ten z kolei w bardzo atrakcyjny sposób nawiązuje do historii Gorzowa m in. dzięki oznaczeniu sal kinowych logotypami gorzowskich kin, które niegdyś funkcjonowały w mieście. Po tej zmianie Askana jest galerią z najnowocześniejszym kinem w promieniu 100 km i posiada jeszcze więcej lokalnego charakteru.
Prace nad salonem H&M rozpoczęte
Rozpoczęły się prace nad nowym, dwupoziomowym salonem H&M. Będzie to największy (ponad 1600 m kw.) i najnowocześniejszy salon H&M w Gorzowie, który dzięki szerokiej ofercie z pewnością będzie cieszył się dużym zainteresowaniem Klientów. Otwarcie salonu H&M planowane jest na maj 2017.
Większa i nowocześniejsza strefa restauracyjna
Rozpoczęto już prace nad przeniesieniem, rozbudową i unowocześnieniem strefy food court. Dzięki temu oferta gastronomiczna Galerii będzie jeszcze bardziej atrakcyjna i różnorodna. Strefa o powierzchni ponad 700 m kw. zyska też nowy design, łączący tradycję z nowoczesnością i wpisujący się w bardzo atrakcyjną architekturę całej galerii. Proces komercjalizacji strefy restauracyjnej wszedł już w ostatnią fazęa jej otwarcie planowane jest na I kwartał 2017 roku.
Nowi najemcy, przedłużone umowy
Sukcesem zakończył się również proces przedłużenia umów z kilkudziesięcioma najemcami. Stopień komercjalizacji wciąż wynosi niemal 100%. Poza podpisaniem nowych umów najmu, m.in. z takimi marami jak MARELLA czy EUROFIRANY, przedłużono szereg umów z dotychczasowymi najemcami, którzy otworzyli salony w nowych, powiększonych i odremontowanych salonach. Wśród nich należy wymienić salon MAGAR, czy BYTOM które powiększyły się odpowiednio do ponad 70 m kw. i 150 m kw. Oba przeszły gruntowną modernizację. Do ich grona dołączył WOJAS, który w odnowionym wnętrzu zaprezentował się na parterze. Wkrótce w nowej lokalizacji i na większej, wyremontowanej powierzchni swój salon otworzy OCHNIK.
„Ten rok przebiega pod znakiem niezwykle istotnych zmian w Galerii Askana. W sumie niemal 30% powierzchni GLA jest w trakcie remontu. Oznacza to nowych najemców, modernizację aktualnych salonów a w efekcie nową jakość dla Galerii Askana. Zmiany które zachodzą, potwierdzają silną pozycję Askany na mapie regionu i potencjał dostrzeżony przez aktualnych i nowych najemców, którzy zdecydowali się podjąć lub przedłużyć z nami współpracę." - informuje Grzegorz Mroczek, V-ce President CREAM.
Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu w CREAM dodaje „Od kilku lat Galeria Askana notuje coraz wyższą liczę odwiedzających a obroty najemców systematycznie rosną. Zmiany, które wprowadzamy jeszcze bardziej umocnią jej pozycję. Nie zwalniamy również tempa jeśli chodzi o akcje marketingowe, które cieszą się niezmienną popularnością."
Galerią Askana w Gorzowie Wielkopolskim zarządza CREAM.
GALERIA ASKANA ma 55 000 m2 powierzchni całkowitej, prawie 19 000 m2 GLA, na której znajduje się: 114 butików,
10 kawiarni, restauracji i barów oraz multiplex HELIOS z 5 salami na 1200 osób. Reserved, Mohito, Sinsay, Promod, Solar, Simple, CCC, Mediaexpert, Rossmann oraz restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana. Więcej na: www.galeria-askana.pl
CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management. CREAM zarządza obecnie portfolio 26 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu „convenience", obiekty multi-funkcjonalne, obiekty biurowe oraz nieruchomości typu „stand-alone". W 2016 roku za „kompleksowość świadczonych usług" CREAM otrzymało nagrodę „Spotlight Award" w konkursie organizowanym przez Warsaw Business Journal. Więcej informacji: www.cream-management.pl
Nadesłał:
asip
|
Komentarze (0)