Firma » Bankowość

Credit Agricole wspólnie z Mastercard wspiera edukację finansową dzieci - nowa kampania z influencer

Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców to twórcy internetowi, którzy podjęli wyzwanie od Credit Agricole oraz Mastercard. Zagrali w grę planszową „Misja Kasa” i przekonali się, że świat finansów nie musi być nudny.

Edukacja finansowa w nowym wydaniu

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Współczesny świat stawia przed dziećmi coraz więcej wyzwań związanych z finansami – od pierwszego kieszonkowego po decyzje zakupowe w cyfrowej rzeczywistości. Credit Agricole wspiera rodziców w rozwijaniu kompetencji finansowych ich dzieci, m.in. poprzez takie inicjatywy jak gra planszowa „Misja Kasa”, którą bank zaprezentował w ubiegłym roku. Misja Kasa w prosty sposób wprowadza dziecko w finansowe zawiłości, pokazuje, co to jest pożyczka, lokata, dlaczego warto się ubezpieczać, a także, jak działają karty płatnicze. Grę można otrzymać przy okazji otwarcia Konta dla Ciebie Junior.

 

- Naszym celem jest nie tylko edukacja, ale też budowanie zdrowych nawyków finansowych od najmłodszych lat. Chcemy, aby dzieci uczyły się oszczędzania i świadomego wydawania w sposób dostosowany do ich wieku i realiów współczesnego świata – mówi Marcin Data, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami, Daily Banking oraz Produktami Oszczędnościowymi.

 

Influencerzy parentingowi w roli ambasadorów

 

Żeby dotrzeć do jak najszerszego grona rodziców i dzieci, Credit Agricole wspólnie z Mastercard nawiązał współpracę z popularnymi twórcami internetowymi z obszaru parentingu. W kampanii influencerzy mieli okazję przestestować grę „Misja Kasa”, a efekty zobaczyć można na profilu Instagramowym banku @bankpelenkorzysci. W ramach współpracy, odbył się również warsztat dla rodziców o świadomości finansowej dzieci, który przeprowadził Blog Ojciec.

 

- Chcemy pokazać, że edukacja finansowa może być świetną okazją do wspólnego spędzania czasu i rozmów o pieniądzach w domowym gronie. Dlatego przekazaliśmy Misję Kasa twórcom, którzy sprawdzili ją w swoich rodzinach i podzielili się doświadczeniami z obserwatorami – dodaje Marcin Data.

 

Czy Misja Kasa zdała ten trudny egzamin? Więcej szczegółów można znaleźć na kanałach Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców. Za koordynację działań odpowiadała agencja Assembly Digital Commerce.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prca

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »