Firma » Biznes
CRM7 w Armex Automatyka Sp. z o.o.
Każda rozwijająca się firma potrzebuje odpowiedniego narzędzia informatycznego, które nie tylko pozwoli na właściwe zarządzanie informacją, ale również usprawni przebieg zarządzania firmą na poszczególnych jej szczeblach. - tak na pytanie o powody wdrożenia systemu CRM odpowiada Barbara Stopa, Specjalista ds. Marketingu w Armex Automatyka - Jesteśmy firmą z wartościami, oferujemy produkty i usługi wysokiej jakości dla wymagających klientów. By jednak było to możliwe, musimy korzystać z odpowiednich narzędzi w każdej dziedzinie naszej działalności, dlatego wybraliśmy system CRM7.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Armex Automatyka Sp. z o.o. zdecydowało się na zaimplementowanie rozszerzonego modułu do zarządzania projektami, który pozwoli na precyzyjną koordynację zadań zespołu oraz podwykonawców, wizualizację postępu prac i ocenę rentowności przedsięwzięć. Wdrożenie obejmie również integrację CRM7 z systemem Comarch ERP Optima. Moduł do zarządzania projektami był kluczowym czynnikiem mającym wpływ na wybór wspomnianego oprogramowania. Rozwiązanie to umożliwi firmie szybszą reakcję na potrzeby klienta, a tym samym wpłynie na zwiększenie efektywności oraz jakość usług. - wskazuje B. Stopa.
Działalność ARMEX Automatyka Sp. z o.o. skupia się na świadczeniu usług o zasięgu międzynarodowym z zakresu automatyki i robotyki, produkcji maszyn i urządzeń na indywidualne zamówienie oraz bezpieczeństwa maszyn. Przedsiębiorstwo oferuje kompleksowe rozwiązania od projektu poprzez wykonawstwo, uruchomienie oraz serwis. Wśród klientów ARMEX Automatyka Sp. z o.o. znajdują się takie firmy jak KGHM, Gates, Grupa Tauron, Henkel Polska, czy Bridgestone.
Więcej informacji o systemie CRM7 na www.crm7.pl
Nadesłał:
more7 Polska
|
Komentarze (0)