Firma » Biznes
CUK Ubezpieczenia świętuje 10-lecie sieci franczyzowej
Zobacz więcej zdjęć » |
CUK Ubezpieczenia w 2007 roku jako pierwszy w branży ubezpieczeniowej wprowadził franczyzowy model sprzedaży ubezpieczeń. Był to milowy krok w rozwoju całej multiagencji. Od 2007 roku sieć franczyzowa rozrosła się i rozwinęła. Obecnie marka oferuje franczyzobiorcom przejrzyste zasady współpracy, niewielki wkład własny, nowoczesne rozwiązania IT, wsparcie merytoryczne, szkolenia, programy motywacyjne i premiowe oraz konkursy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Jesteśmy dumni z każdej nowo otwartej placówki franczyzowej i każdego nowo pozyskanego partnera franczyzowego. Sieć franczyzowa z roku na rok rozrasta się coraz bardziej. A CUK Ubezpieczenia, pomimo licznych prób naśladowania, niezmiennie pozostaje liderem franczyzy ubezpieczeniowej w Polsce. Obecnie, niemal w każdym regionie Polski, klient może poznać kompleksową ofertę ubezpieczenia w naszych placówkach. Naszą ambicją i celem jest wypełnienie placówkami kolejnych obszarów. Z naszymi partnerami franczyzowymi łączy nas nie tylko biznes, ale również zamiłowanie do dobrej zabawy. Cieszymy się, że w tym roku w tak licznym gronie i wyjątkowej filmowej konwencji mogliśmy wspólnie uczcić 10 lat istnienia sieci franczyzowej CUK – mówi Monika Grabowska dyrektor rozwoju sieci zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.
Nie bez wpływu na dzisiejszą pozycję lidera wśród multiagencji ubezpieczeniowych pozostało również uruchomienie pierwszej w Polsce porównywarki cen ubezpieczeń online. Członkowie zarządu CUK Ubezpieczenia podkreślają, jak ważne w funkcjonowaniu firmy jest rozwijanie franczyzowego modelu biznesowego.
– Pierwsze biuro franczyzowe założyliśmy w 2007 roku w Koninie. Obecnie naszą sieć tworzy ponad 230 oddziałów, w tym 170 placówek franczyzowych. Jeżeli ktoś myśli o biznesie w ubezpieczeniach, to uważam że nie ma lepszego miejsca jak dołączenie do naszej sieci sprzedaży. Mamy wszystko, co ułatwia pracę naszym franczyzobiorcom: znaną i rozpoznawalną markę, kampanie reklamowe, systemy sprzedażowe, pełną ofertę i ogromne doświadczenie – mówił Jacek Byliński prezes zarządu CUK Ubezpieczenia.
Jubileuszowe spotkanie nie mogło obyć się bez zaprezentowania wizji rozwoju firmy na najbliższe lata. – Stawiamy na rozbudowę wielokanałowej sieci sprzedaży oraz zwiększenie naszej dostępności dla klienta. Rozwijamy różne formy zakupu ubezpieczeń: sprzedaż bezpośrednią w placówkach, przez Contact Center, na wyspach sprzedażowych w galeriach handlowych lub przez kalkulator online. Wcielamy w życie naszą misję i kreujemy przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń – zapowiedział Jacek Byliński.
Nadesłał:
UnicornMedia
|
Komentarze (0)