Firma » Finanse
CUK Ubezpieczenia świętuje swoje 15-lecie
Obecnie w ramach CUK działa 60 placówek własnych i 155 placówek franczyzowych. CUK nie kryje swoich toruńskich korzeni, a dziś z łączną liczbą 215 placówek w całym kraju ma pozycję ogólnopolskiego lidera wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
2001 rok był ważnym momentem w historii multiagencji w Polsce. Rozpoczynając swoją działalność, CUK wprowadził na rynek pierwszy w Polsce system szybkiej kalkulacji składek różnych ubezpieczycieli. Był to przełom. Od tego czasu powstały już kolejne, udoskonalone narzędzia kalkulacji składek. Podczas konferencji towarzyszącej jubileuszowi członkowie zarządu firmy opowiedzieli o przeobrażeniach w multiagencji na przestrzeni ostatnich 15 lat i planach dalszego rozwoju.
– „Otwierając pierwszą placówkę CUK w 2001 roku stworzyliśmy unikalny na rynku model placówki specjalizującej się w ubezpieczeniach dla klienta detalicznego. Nasza obecność w branży przełamała dotychczasowy model działania na rynku ubezpieczeniowym, gdzie klient korzystał z usług jednego ubezpieczyciela, bo nie miał łatwego dostępu do innych ofert i rozwiązań. Polacy zyskali dostęp do ofert wielu towarzystw w jednym miejscu oraz możliwość wyboru najkorzystniejszej dla siebie polisy” – mówił Jacek Byliński, jeden z założycieli CUK Ubezpieczenia, prezes zarządu firmy.
Nie bez wpływu na dzisiejszą pozycję CUK Ubezpieczenia pozostało również uruchomienie pierwszej w Polsce porównywarki cen ubezpieczeń online. Członkowie zarządu firmy podkreślali również, jak ważne w funkcjonowaniu firmy jest rozwijanie franczyzowego modelu biznesowego. –„Pierwsze biuro franczyzowe założyliśmy w 2007 roku w Koninie. Obecnie naszą sieć tworzy 215 oddziałów, w tym 155 placówek franczyzowych. Jeżeli ktoś myśli o biznesie w ubezpieczeniach, to uważam że nie ma lepszego miejsca jak dołączenie do naszej sieci sprzedaży. Mamy wszystko, co ułatwia pracę naszym franczyzobiorcom: znaną i rozpoznawalną markę, kampanie reklamowe, systemy sprzedażowe, pełną ofertę i ogromne doświadczenie” – mówił Jacek Byliński.
Jubileuszowe spotkanie nie mogło obyć się bez zaprezentowania wizji rozwoju firmy na najbliższe lata. – „Stawiamy na rozbudowę wielokanałowej sieci sprzedaży oraz zwiększenie naszej dostępności dla klienta. Rozwijamy różne formy zakupu ubezpieczeń: sprzedaż bezpośrednią w placówkach, przez Contact Center, na wyspach sprzedażowych w galeriach handlowych lub przez kalkulator online. Wcielamy w życie naszą misję i kreujemy przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń” – zapowiedział Jacek Byliński.
Nadesłał:
UnicornMedia
|
Komentarze (0)