Firma » Biznes

Cukier Królewski z tytułem Created in Poland Superbrands

Marka Cukier Królewski – jeden z liderów w branży producentów cukru, uhonorowana została godłem Created in Poland Superbrands 2014/2015 w kategorii „Jedzenie i gotowanie”. Nagroda ta przyznawana jest w oparciu o niezależne badanie na próbie ponad 15 000 respondentów.

Popularność marki Cukier Królewski wielokrotnie potwierdzono już w rozmaitych plebiscytach i rankingach konsumenckich oraz branżowych. Tytuł Created in Poland Superbrands 2014/2015 to kolejny istotny sukces, który potwierdza jej pozycję na polskim rynku. Ponieważ zgodnie z ideą badanie wyłania marki konsumenckie i biznesowe o najsilniejszym wizerunku, zrozumiała jest ogromna satysfakcja z otrzymania tego tytułu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Nagrody przyznawane przez konsumentów są dla nas jak olimpijskie złoto, traktujemy je jako wyraz zaufania, którego nie sposób przecenić. Każdy tego typu sukces jest dla nas potwierdzeniem nie tylko lojalności naszych konsumentów, lecz także pozytywną informacją zwrotną. Chcemy podziękować konsumentom, jak i ekspertom oraz zapewnić, że nieustannie będziemy pracować nad utrzymaniem tak wysokiego poziomu zaufania - w oparciu o najwyższą jakość i komunikację z konsumentami - mówi Teresa Mroczek - Krupa - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Südzucker Polska S.A.

 

Przed rozpoczęciem badania eksperci oraz dziennikarze monitorują rynek tworząc bazę najistotniejszych brandów i dzieląc je na kategorie oraz podkategorie, wśród których respondenci dokonują wyboru. Tytuł Created in Poland Superbrands 2014/2015 przyznany marce Cukier Królewski w kategorii „Jedzenie i gotowanie" (podkategoria „Artykuły spożywcze, półprodukty") jest szczególny, gdyż w badaniu brane są pod uwagę wyłącznie marki, które powstały w Polsce. Tytuł przyznawany najsilniejszym markom konsumenckim otrzymują liderzy w ponad 80 krajach. Samo badanie realizowane jest przez ARC Rynek i Opinia, a wskazane przez respondentów marki zostają poddane ocenie specjalnej komisji złożonej z ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy, PR i brandingu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »