Firma » Biznes
Cyfrowa transformacja to konieczność większości firm
Cyfrowa transformacja to obecnie najczęściej wpisywana do przeglądarki Google fraza biznesowa. Według czołowych firm badawczych do końca bieżącego roku stanie się główną strategią biznesową 2/3 międzynarodowych organizacji, niezależnie od branży, w jakiej działają.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Analitycy Gartnera przewidują, że do końca 2019 roku aż 83 proc. przedsiębiorstw będzie opierać swój model biznesowy na rozwiązaniach technologicznych. Jak podaje z kolei Deloitte, tylko 36 proc. firm dysponuje jasno określonym planem operacyjnym w tym zakresie, a do wdrażania i monitorowania jego kolejnych etapów gotowych jest zaledwie 29 proc. przedsiębiorstw. Najważniejsze w transformacji cyfrowej staje się wobec tego nie rozwiązywanie pojedynczych problemów biznesowych za pomocą systemów IT, ale umiejętne połączenie technologii cyfrowych i procesów biznesowych.
Wiedza i autentyczne korzyści
Obecnie mniej niż połowa firm ma opracowany strategiczny plan biznesowy
i inwestycyjny, dotyczący transformacji cyfrowej. Decydując się na taki krok, polskie organizacje zbyt często liczą na natychmiastowe korzyści finansowe, podczas gdy równie ważnym elementem jest budowanie ścisłych relacji
z klientami, które mają szansę zapewnić przychody w dłuższej perspektywie.
Mając kilkadziesiąt, a nawet kilkaset różnych aplikacji wspierających codzienną pracę organizacje nadal nie wiedzą, jak prawidłowo zarządzić przepływem informacji. Firmy powinny liczyć na wdrożenie kompleksowej platformy systemowej, która zapewni realizację wszystkich kluczowych zadań w ramach ekosystemu.
Wysoka jakość i budowanie relacji z klientem
Rozwiązanie wprowadzone przez Xerox w jednym z czołowych europejskich towarzystw ubezpieczeniowych łączy kilka obszarów: bazę techniczną (urządzenia), system do bezpiecznego skanowania w modelu rozproszonym, oprogramowanie do odczytu danych z dokumentów oraz usługę weryfikacji i zatwierdzania dokumentów, pokazuje, jak rozwiązania technologiczne przynoszą autentyczne korzyści partnerom producenta. Dzięki skróceniu czasu obsługi wniosków z 30 dni do 30 minut, pojedyncza osoba może zaoszczędzić ponad 43 tys. minut – to ile zajmuje obejrzenie prawie 470 filmów.
Powyższy przypadek to doskonały przykład tego, że dzięki zaawansowanym narzędziom IT w obszarze zarządzania informacją Xerox jest firmą, która gwarantuje realizację celów biznesowych. Umiejętne łączenie wiedzy i technologii zapewnia Partnerom Xerox wybranie na etapie analizy tych obszarów, w których zmiana przyniesie szybkie korzyści biznesowe i pozwoli finansować kolejne etapy wdrażania, aż po pełne przeprowadzenie transformacji cyfrowej.
Nadesłał:
Linkleaders
|
Komentarze (0)