Technologie » Internet

Cyfrowy buntownik pokazuje nową twarz

Wczoraj Alior Bank ruszył z nową kampanią digitalową dotyczącą nowej bankowości internetowej i mobilnej. Tym razem bank postawił na mocne kolory i dużą dynamikę, angażując głównie użytkowników mediów społecznościowych.

Rozpoczęta wczoraj kampania Alior Banku dotycząca nowej bankowości internetowej i mobilnej to pierwszy spot z serii. Przedstawia elastyczność nowego systemu, czyli jedną z jego głównych cech zobrazowanych jako gimnastyczka. Krótkie i dynamiczne filmy publikowane będą głównie na Facebooku, Twitterze i Instagramie, zwiększając tym samym zaangażowanie wśród użytkowników mediów społecznościowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Agencja PZL, we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions tym razem postawiła na zupełnie nowe, krótkie formaty z elementem zaskoczenia. Nowa bankowość ma być kojarzona przede wszystkim z wygodą, swobodą i elastycznością, co przedstawiają najnowsze materiały video. Teaser, który pojawił się w sieci jednocześnie z pierwszym spotem z cyklu, sugeruje, że przed internautami jeszcze co najmniej trzy filmy o kolejnych korzyściach nowej bankowości.

Nowa kampania zbiega się w czasie z udostępnieniem w bankowości internetowej i mobilnej  kolejnych funkcji. Użytkownicy systemu Android mogą teraz logować się bezpiecznie za pomocą odcisku palca, tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID. Klienci posiadający urządzenie z systemem Android/iOS z odpowiednim czytnikiem mogą bezpiecznie nie tylko logować się do aplikacji, ale również za pomocą biometrii dokonywać autoryzacji przelewów.

Jeden z materiałów video można obejrzeć już na oficjalnym kanale YouTube Alior Banku.

***

Kontakt dla mediów:

Anna Baranek, Menedżer ds. PR, Alior Bank - anna.baranek@alior.pl, tel.: +48 608 478 516

Adam Bąk, Account Manager, United PR - a.bak@unitedpr.pl, tel.: +48 660 289 850



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.bak

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »