Firma » Biznes
CZADOWA AKCJA PROMOCYJNA „THE LEGO MOVIE 2”
Zobacz więcej zdjęć » |
Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego hitu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z filmu. Premiera kinowa odbędzie już 8 lutego, pięć lat po sukcesie pierwszej części. Po raz kolejny widzowie będą mieli okazję spotkać się z bohaterami Bricksburga i zanurzyć w kompletnie nowej, pełnej przygód rzeczywistości, w całości stworzonej z klocków LEGO®, w której życie jest czadowe!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL potrwa do końca lutego. Obejmuje m.in. emisję spotów promujących najnowsze zestawy klocków THE LEGO MOVIE 2 w stacjach telewizyjnych ogólnopolskich, tematycznych i dziecięcych oraz na YouTube. Na tydzień przed premierą kinową, w niedzielę 3 lutego o godz. 16.55 na antenie TVN i TVN HD była emitowana pierwsza część filmu „LEGO Przygoda”. Działania reklamowe będą prowadzone na głównej stronie portalu Filmweb.pl i Allegro.pl.
Równolegle do kampanii ATL prowadzone są działania w social mediach: na Facebooku i Instagramie, gdzie influencerzy i inni użytkownicy są zaproszeni do wzięcia udziału w LEGO Dance Challenge. Zabawa polega na ułożeniu autorskiego tańca do piosenki „Everthing is awesome” https://www.youtube.com/watch?v=5ZMJJr4oH8Q (w polskiej wersji „Życie jest czadowe”), nagrania filmiku, a następnie zamieszczenia go na swoim profilu na Facebooku i Instagramie z hasztagiem #LEGODanceChallenge oraz wyzwanie na taneczny pojedynek swoich znajomych.
Unikalnym elementem kampanii jest zakrojona na szeroką skalę akcja promocyjna, w której każdy uczestnik wygrywa 2 bezpłatne bilety na pokaz filmu „LEGO Przygoda 2” w sieci Multikino. Warunkiem jest zakup dowolnie wybranych klocków LEGO za min. 99 złotych. Akcja trwa do 15 lutego, a szczegóły i regulamin znajdują się na stronie www.zgarnij2bilety.pl. Równolegle w sieci McDonalds w zestawach Happy Meal można skompletować 9 postaci z filmu m.in. Emmeta, Lucy, Batmana, Wonder Woman, Słodkiej Zadymy. Natomiast w sklepach C&A będzie można kupić specjalną kolekcję ubrań sygnowaną THE LEGO Movie 2.
Kreację kampanii przygotowała Grupa LEGO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.
Nadesłał:
dorota5
|
Komentarze (0)