Moda » Odzież

Czas na Galerię Mokotów! Fielmann otwiera już czwarty butik optyczny w Warszawie

Czas na Galerię Mokotów! Fielmann otwiera już czwarty butik optyczny w Warszawie
Zobacz więcej zdjęć »
Po udanych otwarciach w centrach handlowych Złote Tarasy, Atrium Targówek i Galerii Wileńskiej, przyszła kolej na nową lokalizację w stolicy. Tym razem niemiecki lider rynku optycznego Fielmann, otworzył swój butik w jednym z najważniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy – Galerii Mokotów.

Od lat słynny „GalMok” przyciąga nie tylko znane i lubiane marki sieciowe. W przestrzeniach galerii można również znaleźć butiki polskich i zagranicznych projektantów. Wszystko to czyni z mokotowskiego centrum handlowego jedno z najważniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy. To ważny punkt dla warszawiaków i tych, którzy szukają najnowszych trendów i nietuzinkowych rozwiązań w modzie i designie. Nic więc dziwnego, że otwarcie butiku w Galerii Mokotów ma szczególne znaczenie dla marki Fielmann. Od początku istnienia, w DNA niemieckiego brandu wpisane jest zamiłowanie do mody. Fielmann nie tylko dostarcza klientom produkty najwyższej jakości, ale równocześnie stawia na ich elegancki design i kreowanie trendów. W nowym salonie dostępnych jest ponad 2000 najmodniejszych modeli okularów i oprawek.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Klasyka w nowoczesnym wydaniu 

Od czwartku 13 maja warszawiacy mogą odwiedzić butik optyczny marki Fielmann i odkryć jej szeroką gamę produktów – okularów korekcyjnych, akcesoriów optycznych i soczewek kontaktowych najwyższej jakości. Latem, na szczególną uwagę zasługują okulary przeciwsłoneczne – niezbędny element wakacyjnej stylizacji. Kolekcja marki Fielmann na sezon S/S 2021, zatytułowana: Wielka wolność to celebracja indywidualności, wyrażanej poprzez styl ubierania i zabawę jego elementami. Oprawki z tej kolekcji są połączeniem luzu i elegancji, codzienności i gracji, tradycji i nowoczesności. W ofercie niemieckiej marki znajdują się nie tylko modele z kolekcji Fielmann, ale i od znanych projektantów: Ray Ban, Carolina Herrera, Tom Ford, Dior, Persol. 

Ekspansja marki w Polsce 

Zarówno w nowo otwartym butiku, jak i w pozostałych butikach optycznych Fielmann, każdy klient może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku. Specjaliści służą pomocą w doborze najlepszych soczewek korekcyjnych oraz zapewniają fachową konsultację na podstawie przeprowadzonego badania. Ponadto można skorzystać z ich wsparcia w dobraniu opraw odpowiednich do kształtu i rysów twarzy, fryzury i indywidualnych preferencji. 

Bardzo cieszymy się, że możemy zaoferować nasze produkty i usługi w jednym z najpopularniejszych miejsc na mapie Warszawy - Galerii Mokotów. To tu moda przeplata się z designem, a miłośnicy trendów poszukują inspiracji. Nic więc dziwnego, że Galeria Mokotów jest idealnym miejscem dla marki Fielmann, która od lat podąża za tym co modne i nowoczesne. To otwarcie tylko umacnia naszą pozycję na rynku. Na dodatek jest to już czwarty salon Fielmann w stolicy, a wszystko to udało się nam osiągnąć w przeciągu ostatnich sześciu miesięcy! 

- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.

Pomimo pandemii ostatni rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Nieustannie inwestując w swoją strategię rozwoju, niemiecka marka otworzyła swoje butiki w największych miastach Polski. Obecnie firma posiada 29 salonów, w tym nowo otwarty butik w Galerii Mokotów, a także nowy sklep internetowy Fielmann, gdzie klienci mogą kupić okulary przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe.

Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt, które używane są podczas porady są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin. 

W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.

O firmie

Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie i jest liderem branży w Niemczech. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MonikaMSL

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »