Firma » Biznes
Czego potrzebuje każdy dobry startup…
Zobacz więcej zdjęć » |
Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in. jak wartości firmy wpływają na atrakcyjność marki oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Celem warsztatów jest także pokazanie, w jaki sposób w dobie hiperkonkurencji zachować równowagę i harmonię między ludźmi, technologią oraz procesami biznesowymi. Nie zabraknie również cennych wskazówek, jak zachować się w sytuacjach trudnego wyboru między misją firmy a jej zyskami.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Prowadzący szkolenie Marcin Gieracz swoje wieloletnie doświadczenie wykorzystuje jako główny strateg w agencji doradczej Rubikom Strategy Consultants, którą prowadzi od 2005 roku. Wiedzą dzieli się m.in. ze studentami Akademii im. L. Koźmińskiego w Warszawie, gdzie na studiach podyplomowych wykłada przedmiot „Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem”. Ponadto od 2007 roku regularnie prowadzi szkolenia organizowane przez Marketing w Praktyce.
Warsztaty ,,Misja, wizja i wartości firmy – komu to jest potrzebne?” odbędą się 15 maja w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem www.misjawizjaiwartoscifirmy.evenea.pl.
Nadesłał:
Komunikacja Plus
|
Komentarze (0)