Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden

„Czeszę się, bo idę do lekarza” druga odsłona kampanii Nationale-Nederlanden
Zobacz więcej zdjęć »
Polacy unikają badań, bo najczęściej boją się diagnozy lub krępują samego badania. Z tych powodów Nationale-Nederlanden zainaugurowało w październiku kampanię „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam”, której celem było przełamania w nas lęku przed profilaktycznymi badaniami lekarskimi.
W listopadzie towarzystwo ubezpieczeniowe wraz z nowym ambasadorem Efremem Brolem zapraszają do drugiej odsłony projektu i wzięcia udział w akcji online „Czeszę się, bo idę do lekarza".

Czeszę się
Zdaniem ekspertów wielu chorób można uniknąć lub ograniczyć ryzyko ich wystąpienia. Jak wynika z raportu „Miej serce do zdrowia" - przygotowanego przez Nationale-Nederlanden - mężczyźni najczęściej umierają na zawał serca (53%) oraz raka (32%). Bardziej jednak obawiają się raka - dotyczy to 41% respondentów. Z kolei prawie 3/4 Polek uważa choroby nowotworowe za główną przyczynę śmierci kobiet. Co ciekawe ponad 50% Polaków w ciągu ostatniego roku zgłosiła się na nie. Potwierdza to, że m.in. takie kampanię jak „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam" i nasilona dyskusja na temat profilaktyki chorób nowotworowych przynosi zamierzony efekt. Aby kontynuować ten trend Nationale-Nederlanden rozpoczęło akcję online „Czeszę się, bo idę do lekarza". W ramach przedsięwzięcia można na własnym profilu na Facebooku udostępnić deklarację o wizycie, a następnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Najciekawsze propozycje zostaną ocenione przez komisję konkursową i nagrodzone bonami do fryzjera oraz limitowaną bielizną. Szczegóły dostępne są w regulaminie na stronie www.cieszesie.pl/czeszesie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Warto dbać o siebie w każdym calu, i tak jak dba się o swój wygląd, zadbać też o zdrowie i umówić się na badania profilaktyczne. Wierzymy w to, że każda osoba będzie mogła powiedzieć po nich z satysfakcją: Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam - mówi Joanna Pędzińska, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.

Cieszę się
Należy dodać, że w ramach dotychczasowych działań wokół kampanii „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam" i zorganizowanych wydarzeniach specjalnych na terenie galerii handlowych w największych polskich miastach udało się przebadać - pod kątem najczęściej występujących nowotworów - ponad 900 osób, które skorzystały także z porad lekarzy. Każdy, kto zdecydował się na ten odważny i odpowiedzialny krok, jakim jest przeprowadzenie badania, otrzymał również bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/zrobiłam" (w wariancie zależnym od płci). Ten nietypowy gadżet ma symbolizować troskę o nasze ciało, ale również nawiązywać do ludzkiej intymności, którą trzeba oswoić, by pokonać lęk przed wizytą u lekarza. Bieliznę można także kupić w sklepie DaWanda, a całość przychodów pochodzących z jej sprzedaży zostanie przekazana na poczet sfinansowania badań profilaktycznych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ING Życie
http://www.ingzycie.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »