Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało
Czterodniowe święto piękna w Centrum Handlowym Blue City
Zobacz więcej zdjęć » |
Polska edycja Beauty City jest implementacją znanego święta zdrowia, mody i urody organizowanego przez Super-Pharm w Izraelu. Udział w tym wydarzeniu to świetna okazja, aby całkowicie odmienić swój look tej jesieni. Dla wszystkich Pań przygotowane zostały metamorfozy, spotkania z blogerami oraz ekspertami od pielęgnacji, stylizacji i makijażu. Uczestnictwo w metamorfozach będzie nie tylko świetną zabawą, da także możliwość wygrania superatrakcyjnych nagród. Dla bohaterek najbardziej efektownych przemian przygotowane będą niespodzianki!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podczas Beauty City wszystkie klientki Centrum będą mogły skorzystać z bezpłatnych, profesjonalnych porad dermokosmetycznych, których udzielać będą przedstawiciele zaproszonych marek. Podobnie jak w poprzedniej edycji, każda Pani będzie mogła wykonać bezpłatny profesjonalny manicure. A to nie koniec atrakcji! Uczestniczki Beauty City dowiedzą się także, jak dobrać soczewki kontaktowe, by podkreślić piękno ich oczu oraz jak właściwie dbać o higienę jamy ustnej i olśniewać śnieżnobiałym uśmiechem.
Udział we wszystkich atrakcjach – metamorfozach, spotkaniach z ekspertami oraz zabiegach kosmetycznych – jest całkowicie bezpłatny.
Jest jeszcze jeden powód, dla którego warto być na Beauty City – wyjątkowe rabaty na produkty topowych marek!
Ponadto przez cały czas trwania eventu obecny będzie DJ, który zadba o świetną oprawę muzyczną i doskonałą zabawę!
Tego wydarzenia nie można przegapić. Blue City i Super-Pharm zapraszają do wspólnego celebrowania piękna!
Nadesłał:
a.sobczak@wp.pl
|
Komentarze (1)
Ciekawe wydarzenie, byłyśmy. Popularnością cieszyły się zwłaszcza sektory poświęcone makijażowi, ale także te, gdzie można było się dowiedzieć, jak dbać o zdrowie skóry i jej naturalne piękno. Dziękujemy za profesjonalną obsługę stoisk Avene, Ducray, Pierre Fabre - Panie o dużej kulturze osobistej przedstawiały swoje marki, wykazując się wiedzą o składnikach produktów, zawartych substacjach czynnych, wskazaniach do stosowania. Natomiast w sektorze Vichy i LaRoche-Posay "konsultanci" płci obojga stali we własnym kółku tyłem do zwiedzających, zaglądałyśmy tam parę razy - tylko odwrócone plecy w białych fartuchach i chichoty, brak kontaktu, no i brak konsultowanych klientów... A najciekawszy produkt? Znajomy zaopatrzył się aż w kilkanaście past włoskiej marki BLANX, wybielających pod wpływem światła LED - dla siebie i na prezenty - gratis otrzymał ciekawe gadżety reklamowe.