Zdrowie » Ciało
Czterodniowe święto piękna w Centrum Handlowym Blue City
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Polska edycja Beauty City jest implementacją znanego święta zdrowia, mody i urody organizowanego przez Super-Pharm w Izraelu. Udział w tym wydarzeniu to świetna okazja, aby całkowicie odmienić swój look tej jesieni. Dla wszystkich Pań przygotowane zostały metamorfozy, spotkania z blogerami oraz ekspertami od pielęgnacji, stylizacji i makijażu. Uczestnictwo w metamorfozach będzie nie tylko świetną zabawą, da także możliwość wygrania superatrakcyjnych nagród. Dla bohaterek najbardziej efektownych przemian przygotowane będą niespodzianki!
Podczas Beauty City wszystkie klientki Centrum będą mogły skorzystać z bezpłatnych, profesjonalnych porad dermokosmetycznych, których udzielać będą przedstawiciele zaproszonych marek. Podobnie jak w poprzedniej edycji, każda Pani będzie mogła wykonać bezpłatny profesjonalny manicure. A to nie koniec atrakcji! Uczestniczki Beauty City dowiedzą się także, jak dobrać soczewki kontaktowe, by podkreślić piękno ich oczu oraz jak właściwie dbać o higienę jamy ustnej i olśniewać śnieżnobiałym uśmiechem.
Udział we wszystkich atrakcjach – metamorfozach, spotkaniach z ekspertami oraz zabiegach kosmetycznych – jest całkowicie bezpłatny.
Jest jeszcze jeden powód, dla którego warto być na Beauty City – wyjątkowe rabaty na produkty topowych marek!
Ponadto przez cały czas trwania eventu obecny będzie DJ, który zadba o świetną oprawę muzyczną i doskonałą zabawę!
Tego wydarzenia nie można przegapić. Blue City i Super-Pharm zapraszają do wspólnego celebrowania piękna!
Nadesłał:
a.sobczak@wp.pl
|

„Czas zrozumieć Atom” – kolejny etap kampanii edukacyjnej Ministerstwa Energii
Solidarność na Święta - słodkie prezenty w wyjątkowej odsłonie
Smak, który łączy! Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich lat
Surowce sygnalizują spowolnienie produkcji przemysłowej
Komentarze (1)
Ciekawe wydarzenie, byłyśmy. Popularnością cieszyły się zwłaszcza sektory poświęcone makijażowi, ale także te, gdzie można było się dowiedzieć, jak dbać o zdrowie skóry i jej naturalne piękno. Dziękujemy za profesjonalną obsługę stoisk Avene, Ducray, Pierre Fabre - Panie o dużej kulturze osobistej przedstawiały swoje marki, wykazując się wiedzą o składnikach produktów, zawartych substacjach czynnych, wskazaniach do stosowania. Natomiast w sektorze Vichy i LaRoche-Posay "konsultanci" płci obojga stali we własnym kółku tyłem do zwiedzających, zaglądałyśmy tam parę razy - tylko odwrócone plecy w białych fartuchach i chichoty, brak kontaktu, no i brak konsultowanych klientów... A najciekawszy produkt? Znajomy zaopatrzył się aż w kilkanaście past włoskiej marki BLANX, wybielających pod wpływem światła LED - dla siebie i na prezenty - gratis otrzymał ciekawe gadżety reklamowe.