Firma » Biznes
Czterokrotnie większe Voice Contact Center w Łodzi
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obecnie firma w dwóch centrach operacyjnych (Łódź i Warszawa) zatrudnia 550 konsultantów i nie wyklucza dalszej rozbudowy zasobów call center.
Centrum operacyjne Voice Contact Center w Łodzi zostało uruchomione w maju 2011 roku. To druga - po Warszawie - lokalizacja spółki. Początkowo nowy oddział liczył 50 stanowisk. W ciągu 2,5 roku potencjał łódzkiej lokalizacji Voice Contact Center systematycznie się zwiększał. Po ostatniej zmianie, kiedy infrastrukturę rozbudowano o kolejnych 48 stanowisk,
ich łączna ilość sięga 200. Tym samym łódzkie centrum spółki z Grupy OEX, od czasu uruchomienia, powiększyło się już czterokrotnie.
Rozbudowa oddziału związana jest ze znacznym rozszerzeniem zakresu dotychczas realizowanych projektów, jak również pozyskiwaniem nowych klientów. W łódzkim centrum operacyjnym Voice Contact Center prowadzone są kampanie telemarketingowe, m.in. z zakresu telesprzedaży, obsługi infolinii, umawiania spotkań i windykacji, przede wszystkim dla firm z branży telekomunikacyjnej i finansowej. W ciągu miesiąca tutejsi konsultanci obsługują ponad milion połączeń telefonicznych.
Inwestycji towarzyszy zwiększenie skali prowadzonych rekrutacji, dzięki czemu Voice Contact Center stał się jednym z bardziej aktywnych pracodawców na lokalnym rynku pracy. Spółka z Grupy OEX uczestniczy m.in. w programie „Młodzi w Łodzi", który zachęca młodych ludzi do wiązania z tym miastem swojej kariery zawodowej. Współpracuje także z biurami karier wiodących łódzkich uczelni.
Łódzka lokalizacja Voice Contact Center ma bardzo duży potencjał rozwoju. Jednym z jej największych atutów jest dostęp do szerokiej bazy potencjalnych pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje, są zmotywowani do pracy i cenią stabilność zatrudnienia. W przypadku firm call center, które na co dzień stawiają czoła wysokiej rotacji konsultantów to jeden z kluczowych czynników wpływających na sukces biznesu - mówi Małgorzata Biernacka, dyrektor ds. rekrutacji i szkoleń Voice Contact Center.
Rosnący potencjał Voice Contact Center to przede wszystkim szansa rozwoju dla dotychczasowych członków zespołu. Z jednej strony skutkuje to bardziej różnorodną ofertą zatrudnienia, a z drugiej stwarza większe możliwości awansu w ramach rekrutacji wewnętrznych. Duża część pracowników, którzy karierę w spółce zaczynali od stanowiska telemarketera, dziś pełni funkcje liderów, trenerów czy specjalistów. Otwarte są przed nimi także możliwości objęcia obowiązków managerskich.
Łódź, dzięki atrakcyjnej ofercie dla przedsiębiorców, stała się znaczącym ośrodkiem usług BPO w Polsce. To jeden z kilku powodów, które wpłynęły na decyzję o wyborze lokalizacji drugiego centrum operacyjnego Voice Contact Center właśnie w tym mieście. Obecnie finalizujemy rozmowy dotyczące uruchomienia kolejnych projektów, nie wykluczamy więc możliwości dalszej rozbudowy naszych zasobów call center również poza Warszawą i Łodzią - powiedział Adam Kotrych, prezes zarządu Voice Contact Center z Grupy OEX.
Łódzki oddział Voice Contact Center jest zlokalizowany w zrewitalizowanym kompleksie - Przędzalni Braci Muehle. Powierzchnia operacyjna posiada m.in. kontrolę dostępu i monitoring pomieszczeń. Jakość stosowanych zabezpieczeń oraz bezpieczeństwo przetwarzanych informacji zostały pozytywnie zweryfikowane podczas niezależnych audytów prowadzonych przez klientów z branży telekomunikacyjnej i ubezpieczeniowej. Wykorzystywana przez spółkę infrastruktura IT bazuje na środowisku terminalowym oraz VMware (udostępniania wirtualnych systemów operacyjnych), co pozwala na zdalny dostęp do aktualnych zasobów znajdujących się w głównej siedzibie Voice Contact Center w Warszawie.
W połowie listopada 2013 roku spółka wzięła udział w panelu dyskusyjnym „Polski Rynek Call Center 2014 - 2020" podczas Europejskiego Forum Gospodarczym w Łodzi. Podczas spotkania poruszano m.in. kwestie związane z potencjałem Polski jako regionalnego centrum kompetencyjnego dla Europy środkowej i wschodniej w zakresie call / contact center.
Komentarze (0)