Firma » Reklama
Czy Twój biznes potrzebuje marketingu?
Zobacz więcej zdjęć » |
Ci drudzy mają nie lada wyzwanie, gdyż konkurencyjne firmy z długoletnim stażem mają już ugruntowaną pozycję również w Internecie. Co zatem można zrobić, aby wyprzedzić konkurencję i czerpać korzyści z promocji firmy w sieci?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po pierwsze: analiza fraz kluczowych
Frazy kluczowe to nic innego, jak słowa, które użytkownicy Internetu wpisują do wyszukiwarki, aby znaleźć konkretne informacje. Pierwszym krokiem powinno być wytypowanie takich słów w kontekście naszego biznesu. Możemy w tym celu podpytać znajomych czy rodzinę, co oni sami by wpisali w wyszukiwarkę, gdyby chcieli znaleźć usługę lub produkt oferowany przez nasza firmę. Profesjonalną analizę słów kluczowych możemy również zlecić agencji specjalizującej się w działaniach marketingu online.
Po drugie: analiza konkurencji online
Pamiętajmy, że konkurencja online to nie to samo co konkurencja w biznesie. Wynika to z faktu, iż po wpisaniu danego słowa kluczowego w wynikach wyszukiwania mogą pojawić się strony, które niekoniecznie należą do firm konkurencyjnych, lecz z jakiegoś powodu wyszukiwarka traktuje je jako bardziej adekwatne w kontekście wpisanej frazy. To jest właśnie nasza konkurencja online i to z tymi stronami będziemy musieli toczyć walkę o wysoką pozycję w wyszukiwarce.
Wiedząc już, jakie strony są naszą konkurencją online, warto im się przyjrzeć i ocenić, co oferują i dlaczego są bardziej „promowane przez wyszukiwarki” niż nasza strona.
Po trzecie: dobór odpowiednich metod promocji
Ostatni, ale chyba najtrudniejszy krok to dobór działań promocyjnych. Niestety nie ma na to jednego rozwiązania, gdyż dobór, a co za tym idzie, skuteczność poszczególnych działań zależy od wielu czynników, m.in. od naszego budżetu, branży, konkurencyjności na rynku, sezonu, grupy docelowej.
Jeśli nie mamy odpowiedniej wiedzy w zakresie prowadzenia działań marketingowych online, warto podjąć współpracę z doświadczoną na tym polu agencją, która nie tylko wykona dla nasz wskazane wyżej kroki, ale również będzie nas wspierać marketingowo i dbać o to, aby działania przynosiły dla nas zysk.
Polecamy: Agencja interaktywna Safari Studio
Nadesłał:
easylife
|
Komentarze (0)