Technologie » Internet

Czy ze strony internetowej można uciec?

Pytanie o to czy na stronie znajduje się dużo linków prowadzących oraz czy można znaleźć drogę powrotną to kwestie, którymi powinien zainteresować się każdy kto przygotowuje stronę docelową musi brać po uwagę te właśnie kwestie.

Trzeba między innymi myśleć o tym, że na naszej stronie mogą się pojawić różni użytkownicy i pod ich kątem trzeba oczywiście przygotowywać stronę docelową, tak by chcieli wykonać pożądaną przez nas akcję. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Czy dotarcie do celu jest łatwe?

Przy niektórych stronach oczywiście realizowanie celu będzie się składać z wielu etapów. Dlatego wszystko powinno być przygotowywane w łatwiej i wygodne formie, tak by nie okazało się, że poszczególne czynności są skomplikowane i zaczynają mocno denerwować użytkownika. Trzeba ocenić obiektywnie jak to u nas wygląda. Samemu możemy mieć z tym problem, ponieważ za dobrze znamy swoją stronę.

Warto więc skorzystać z podpowiedzi innych osób, które będą nam mówić o tym jak ta nasza strona w praktyce się sprawdza i czy rzeczywiście jest odpowiednio wygodna. Okazuje się, że zdecydowana większość klientów wchodzi na stronę i ją porzuca nim dokona czynności, której oczekuje od niej osoba prowadząca stronę. Dlatego warto czynić takie działania, które sprawią, że będzie można zmusić osobę do danego celu.

Czy da się łatwo mierzyć konwersje?

Wydaje się, że optymalizowanie strony i kampanii reklamowych nie będzie łatwe, jeśli wcześniej nie będzie się odpowiednio zbierało wszystkich informacji o konwersjach. To one będą kluczowe i jeśli będzie się znało odpowiednie mechanizmy, które decydują o tym, kto przy nas zostaje to łatwiej będzie nam między innymi przygotowywać kampanię AdWords. Dzięki temu, że będzie się znało mechanizmy konwersji, które się sprawdzają będzie można dowiedzieć się, które nasze kampanie sprawdzają się najlepiej oraz przynoszą nam zadowalające efekty.

Jeśli zna się dobrze cele, które nas interesują to zawsze będzie można podjąć działania, które doprowadzą do sytuacji, w której ta konwersja będzie się lepiej kształtowała i wyniki po prostu będą zadowalające. Jeśli ma się cele warto je następnie mierzyć całą ścieżką, która prowadzi do ich realizowania a nie tylko do ostatnich etapów. Ponieważ tylko wtedy będzie można zobaczyć kiedy cele są porzucane przez użytkownika a to ułatwi nam dokonanie zmian, które ostatecznie pozwolą osiągnąć cele w większym stopniu.

Dowiedz się więcej o skuteczności stron landing page tutaj: http://fusionlandingpage.pl/amje/co-to-landing-page-i-jak-go-mozna-wykorzystac-w-firmie.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

waw82

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »