Firma » Reklama
d'aucy rozpoczyna kampanię wizerunkową
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Firma d'aucy Polska – producent owoców i warzyw mrożonych oraz apertyzowanych – 2 listopada rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową pod hasłem „d’aucy – z gruntu świeże”. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o obecności marki d’aucy na rynku, zbudowanie jej znajomości oraz zachęcenie do częstego spożywania owoców i warzyw.
W kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot reklamowy prezentujący świat naturalnych, świeżych i zdrowych warzyw d’aucy. Spot będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, oraz na wybranych kanałach tematycznych.
Kampanii reklamowej będą towarzyszyły promocje w wybranych sieciach handlowych oraz ogólnopolska akcja degustacyjna w najważniejszych sklepach na terenie całego kraju. W jej ramach przewidziano ponad 200 dni degustacji, podczas których konsumenci będą mogli spróbować, jak pysznie smakują produkty marki d’aucy.
Zaplanowaniem kampanii reklamowej zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Za przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji degustacyjnej odpowiada agencja Great Open House. W zakresie działań PR kampanię wspiera agencja Effective Public Relations. Kampania telewizyjna potrwa do końca grudnia br.

Freestyle, energia i spotkanie z gwiazdą TikToka! EdzioRap w G City Targówek już wkrótce!
Jak opodatkowanie nowych, niesprzedanych mieszkań wpłynęłoby na ceny
Sprytne patenty na małą łazienkę – praktyczny poradnik
O wartości prostych rzeczy. Krakowski Salon Poezji w Łodzi dodaje otuchy Staffem
Z FABRYKI SCHEIBLERA DO PRZĘDZALNI RAMISCHA. ŚWIĄTECZNE TARGI ŁÓDZKIE SZTUKI PO RAZ PIERWSZY W OFFI
Komentarze (0)