Motoryzacja » Transport
Dachser DIY-Logistics z nowym kierownictwem
Rozwiązanie branżowe Dachser DIY-Logistics istnieje od 1998 roku. „Przez przeszło dwie dekady ugruntowaliśmy naszą rynkową pozycję. Roczny wolumen przesyłek, obecnie wynoszący 5 milionów, wyraźnie odzwierciedla przydatność rozwiązania logistycznego, które jest specjalnie dostosowane do wymagań globalnego przemysłu związanego z ogrodnictwem i DIY”, mówi Stefan Hohm, dyrektor korporacyjny ds. rozwiązań korporacyjnych, badań i rozwoju, który jest odpowiedzialny m.in. za obszar rozwiązań branżowych w Dachser.
Sprawdzony model Dachser DIY-Logistics, łączący podstawowe usługi światowej sieci Dachser z wiedzą specjalistyczną i dopasowanymi usługami dla branży DIY, ma być nadal rozwijany. „Wymagania wobec DIY-Logistics ze strony dostawców, sprzedawców detalicznych i konsumentów zmieniają się bardziej dynamicznie niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego skupiamy się na naszej szerokiej ofercie dopasowanych usług logistycznych i rosnącej internacjonalizacji rozwiązania branżowego”, mówi Jens Wollmann, wyjaśniając podstawowe zadania związane z jego nową pozycją.
Jens Wollmann ma niemal 20 lat doświadczenia w branży logistycznej i przez ponad połowę tego czasu był związany z Dachser. Po przeszkoleniu na spedytora 43-letni obecnie menedżer rozpoczął karierę w firmie w 2004 roku. Przez dziewięć lat pracował na wielu stanowiskach w Dachser Air & Sea Logistics - w tym w dziale sprzedaży i zarządzając relacjami z kluczowymi klientami. W 2013 r. przeszedł do DHL. Piastował tam różne stanowiska związane ze sprzedażą, finalnie jako szef działu Business Development & Account Management South, po czym wrócił do Dachser wiosną 2018 roku. Od tego czasu przygotowywał się do przejęcia obowiązków od Ralfa Meistesa w ramach rozwiązania branżowego Dachser DIY-Logistics.
Nadesłał:
PractumConsulting
|
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)