Motoryzacja » Jednoślady
Dachser dostarcza części i akcesoria do motocykli Harley-Davidson
W ramach dedykowanych rozwiązań Dachser odbiera 25 000 różnych komponentów od 140 dostawców Harleya w Stanach Zjednoczonych i przewozi je drogą morską do Europy. Dzięki nim motocykliści przeistaczają swoje Harleye w wyjątkowe maszyny.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Harley-Davidson to nie tylko legendarne motocykle, ale także stylowe elementy podwozia, akcesoria do podrasowania kół i niekonwencjonalne ubrania motocyklistów. Harleyowiec to indywidualista, który nie zadowoli się gotową maszyną prosto ze sklepu, bowiem woli go odpowiednio zmodyfikować, aż powstanie motocykl z jego snów. Części dostępne są u niemieckiego hurtownika Custom Chrome Europe – europejskiego lidera rynku części aftermarket do motocykli Harley-Davidson i typu custom - który spełnia marzenia motocyklistów od 1984 roku. W swojej ofercie posiada ponad 30 000 pozycji, które wymienione są w pięciu językach w ważącym prawie pięć kilogramów katalogu.
Dachser od roku obsługuje działalność Custom Chrome Europe w Stanach Zjednoczonych, dbając o to, by europejscy motocykliści Harleya-Davidsona mieli swobodny dostęp do tysięcy części. Klient już na wstępnie postawił wysokie wymagania wobec operatora: wszystkie procesy musiały być jasno określone i przejrzyste, obsługa 140 dostawców kompleksowa i uproszczona, a koszty utrzymane na rozsądnym poziomie. Sposób obsługi zaproponowany przez Dachser spotkał się z uznaniem klienta. - Model logistyczny jest niestandardowy jak nasze motocykle. Żaden z operatorów logistycznych nie był w stanie zaoferować nam podobnego rozwiązania – komentuje Günther Müller, Dyrektor ds. Zakupów w Custom Chrome Europe.
Logistyka zaopatrzenia zaprojektowana na potrzeby Custom Chrome Europe, korzysta z centralnego punktu koordynacyjnego, który pozwala na bieżąco precyzyjnie kontrolować poszczególne procesy. Jest to szczególnie ważna umiejętność dla Custom Chrome, gdzie około 25 000 komponentów od około 140 dostawców z całego USA są zbierane w Chicago. Niektórzy dostarczają tu części samodzielnie, inni z kolei dostawcy przywożą produkty przez podwykonawców, część Dachser odbiera w siedzibach producentów. Wszystkie przychodzące i wychodzące towary są starannie śledzone, tak aby dział zakupów Custom Chrome Europe zawsze wiedział, które produkty, kiedy i gdzie są dostępne, a które są obecnie w tranzycie. Przesyłki są konsolidowane w specjalnie zarezerwowanym dla tego klienta magazynie w Chicago. Jak tylko paleta zapełnia się, jest wysyłana w drogę - początkowo ciężarówkami do Halifax, a następnie drogą morską do Rotterdamu, by na ostatnim etapie podróży akcesoria motocyklowe ponownie ciężarówką przybyły do Custom Chrome w Grolsheim w Niemczech. Cała procedura zajmuje mniej niż cztery tygodnie.
W ciągu 8 miesięcy współpracy Dachser przetransportował drogą morską 28 pełnych kontenerów z częściami i akcesoriami Harleya-Davidsona z Chicago do Europy. Stworzone dla Custom Chrome procesy stały się dobrze funkcjonującą praktyką, a transkontynentalne rozwiązania obsługi zamówień działają jak w zegarku.
Dachser jest jednym z wiodących operatorów logistycznych na świecie. Oferuje kompleksową logistykę transportu, magazynowania oraz usług dodatkowych w dwóch obszarach biznesowych: Dachser Air & Sea Logistics oraz Dachser Road Logistics (ten drugi obszar podzielony jest na dwa segmenty: Dachser European Logistics i Dachser Food Logistics). Ofertę firmy dopełniają kompleksowe rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej. Operator posiada własne struktury krajowe w 43 państwach i 428 lokalizacji na całym świecie, w których zatrudnia ponad 26,5 tys. pracowników i obsługuje rocznie około 78 mln przesyłek o łącznej wadze 37 mln ton. Bazą do zapewnienia najwyższej jakości usług logistycznych w skali globalnej jest płynnie działająca sieć transportowa oraz zintegrowane, innowacyjne rozwiązania IT. Dachser prowadzi działalność z uwzględnieniem idei społecznej odpowiedzialności biznesu.
Nadesłał:
PractumConsulting
|
Komentarze (0)