Gospodarka » Żywność
Delecta jesienią stawia na babeczki
Delecta, producent deserów, mieszanek, przypraw oraz dodatków do domowego wypieku ciast, promuje obecnie swoje sztandarowe, jesienne produkty – babeczki marchewkowe i dyniowe, do samodzielnego wypieku. Kampania promocyjna obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również konkurs w social mediach marki i działania PR, dedykowane tym produktom.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jesienią w naszej kuchni władzę przejmują dwie pomarańczowe królowe – marchew i dynia. Z produktów tych przyrządzić można niemalże wszystko – począwszy od zup, przez placki, sałatki, dodatki do makaronów, czy zapiekanek, aż po słodkości. I właśnie w wyczarowaniu tych ostatnich pomaga marka Delecta, oferująca pierwsze na rynku babeczki marchewkowe i dyniowe. W swojej jesiennej kampanii promocyjnej zachęca do ich domowego wypieku.
„Jesień to okres powrotów – do pracy, do szkół, przedszkoli, ale też do pieczenia. Bo chłodne, jesienne popołudnia i wieczory lubimy spędzać w cieple domowego ogniska, w gronie najbliższych, rozkoszując się smacznym, jeszcze ciepłym ciastem. Delecta w swojej najnowszej kampanii zachęca więc do wypieków iście jesiennych, bo marchewkowo-dyniowych. Nasze babeczki promujemy zarówno w telewizji, jak i na Facebooku, poprzez konkurs dla naszych fanów, w którym do wygrania są oczywiście pakiety produktów marki Delecta” – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta w Bakalland SA.
Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie w TVN, TVP2 i stacjach tematycznych do końca października 2018 roku. Można go zobaczyć pod linkiem: https://bit.ly/2OTRxNc
Obecnie na profilu Delektujemy.pl na Facebooku odbywa się konkurs „Nie daj się jesieni z babeczkami Delecta”, w którym do wygrania są pakiety produktów marki Delecta: https://bit.ly/2zyGMKU
Kampania obejmuje także działania PR, w których główny nacisk położony jest na przekąskowość promowanych produktów – ciekawa alternatywa dla kanapki do szkolnej śniadaniówki.
Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Babeczki marchewkowe i dyniowe Delecta to pierwsze na rynku babeczki do domowego wypieku na bazie marchewki, polskiej dynii Hokkaido, mąki gryczanej i jaglanej oraz mieszanki korzennych przypraw, takich jak goździki, imbir, kardamon i cynamon. Produkty wchodzą w skład linii Z Serca Natury, która wpisuje się w trend naturalnej żywności, bazującej na szlachetnych składnikach oraz prostych, autentycznych recepturach i znacznie obniżonej zawartości cukru – nawet o 30%. W skład linii wchodzą także budynie jaglane, budynie instant, kisiele dla dzieci Owocowy kubek KIDS oraz Owocowy kubek FIT z dodatkiem superfoods.
Nadesłał:
38PR
|
Komentarze (0)