Gospodarka » Żywność
Delecta rusza z kampanią reklamową i akcją Powiedz to na słodko
Zobacz więcej zdjęć » |
Pełne emocji spoty reklamowe promujące Babeczki nadziane, Budynie aksamitne, Cukier wanilinowy i posypki do dekoracji z linii Decorada, wyświetlane będą w serwisach VOD. Emisji kampanii równolegle towarzyszy ogólnopolska akcja Powiedz to na słodko zachęcająca konsumentów do miłych, emocjonalnych gestów ot tak… prosto z serca. Do promocyjnych opakowań ciast w kartonikach dołączone zostały naklejki z wyznaniami. Szablony z emocjonalnymi hasłami – na różne pory dnia i okazje oraz słodkie inspiracje, marka umieściła także na stronie www.delektujemy.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Inspiracją do stworzenia akcji były wyniki raportu „Emocjonalność Polaków” przygotowanego na zlecenie marki*. Badania pokazały, że większość Polaków nie krępuje się okazywać swoje uczucia. Niemal połowa (47%) zapewnia, że emocje okazuje nieustannie lub kilka razy dziennie. Zaledwie 8% badanych deklaruje, że nie okazuje ich nigdy. Znaczna część Polaków uważa, że okazywanie tego co naprawdę się czuje poprawia nastrój (71%) oraz, że okazywanie emocji sprawia, że świat staje się lepszy (62%).
„Akcja Powiedz to na słodko jest działaniem spójnym z pozycjonowaniem marki Delecta. Przyjęta długofalowa strategia wyrażona hasłem ot tak… prosto z serca, promuje łączenie świata wypieków ze światem emocji i uczuć. Angażująca kampania Powiedz to na słodko ma na celu zaproszenie konsumentów do dzielenia się autentycznymi emocjami – zgodnie z filozofią marki Delecta” – mówi Monika Rożnowska, starszy kierownik marki.
Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
Metryczka kampanii:
Termin: 03.10.2017 – 12.11.2017
Hasło kampanii: Delecta. Prosto z serca
Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)
Akcja: Powiedz to na słodko
Produkt: Babeczki nadziane, Budynie aksamitne, posypki Decorada, Cukier wanilinowy
Media: VOD
Kreacja: Mullenlowe Warsaw
Dom mediowy: Starcom
*Badanie przeprowadzono w maju 2017 roku na ogólnopolskiej, losowo-kwotowej próbie 1067 osób w wieku od 18 lat+.
Nadesłał:
KMC
|
Komentarze (0)