Gospodarka » Żywność

Delecta wspiera sprzedaż przed świętami

Delecta wspiera sprzedaż przed świętami
Zobacz więcej zdjęć »
W okresie przedświątecznej sprzedaży Delecta połączy siły z marką Bakalland i w ramach cross-promocji zaproponuje konsumentom i detalistom pakiety z atrakcyjnym gratisem.

Ponadto kategorię pieczeniową Delecty wspiera sponsoringowa kampania telewizyjna. W sklepach pojawią się specjalne świąteczne standy, przygotowane dla mieszanek ciast oraz przypraw do ciast.                                                                                                                                            

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach cross-promocji z marką Bakalland na półki w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji trafią pakiety komplementarnych produktów. Do piernika Duża Blacha Delecta zostaną dołączone rodzynki bursztynowe Bakalland, a wybrane bakalie Bakallandu będą dostępne z proszkiem do pieczenia Delecta i przepisem na ciasto gratis. Dla detalistów przygotowano pakiety, w których zakup przypraw do pieczenia Delecta o określonej wartości będzie premiowany gratisowym kartonem rodzynek Bakalland.

Wykorzystanie synergii dwóch silnych marek to doskonała okazja do zwiększenia potencjału sprzedażowego uzupełniających się kategorii. Oferta obejmuje topowe produkty obu marek, dzięki czemu pakiety będą konkurencyjne i pozwolą nam na optymalne zatowarowanie sklepów i przygotowanie ekspozycji świątecznych. – mówi Monika Rożnowska, Senior Product Manager Delecta S.A.

Dodatkowe wsparcie komunikacyjne i prosprzedażowe dla marki Delecta zaplanowano przed świętami w ramach telewizyjnej kampanii sponsoringowej. Bohaterami billboardów sponsorskich są ciasto Czekoladowe Duża Blacha, Krem karpatka, Duży Budyń, proszek do pieczenia i aromat do ciast. Emisje zaplanowano w popularnych kanałach TV. Kampania wystartowała na początku listopada i potrwa do końca grudnia br. Za jej realizację odpowiada dom mediowy Starcom, który zaplanował media oraz agencja reklamowa DDB Warszawa - autor spotu telewizyjnego.

W punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym pojawią się dodatkowe ekspozycje z wykorzystaniem specjalnych świątecznych standów przygotowanych dla kluczowych kategorii. Będą to standy modułowe dla ciast i dodatków do pieczenia, standy wsypowe dla przypraw do pieczenia oraz specjalne wieszaki przypółkowe dla aromatów. Dla produktów Delecta zostały także zarezerwowane specjalne moduły świąteczne w gazetkach wybranych sieci krajowych i międzynarodowych.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »