Firma » Biznes
DHL Express jednym z Liderów Logistyki w programie Operator Logistyczny Roku
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Tegoroczna Gala Logistyki, Transportu i Produkcji była okazją żeby po raz siedemnasty przyznać nagrody i wyróżnienia badania Operator Logistyczny Roku, prowadzonego przez Wydawnictwo Eurologistics oraz Data Group Consulting. Jest to niezależne badanie sprawdzające satysfakcję klientów korzystających z usług firm logistycznych. Program jest realizowany od 2002 roku.
Firma DHL Express została wyróżniona prestiżową nagrodą Lider Logistyki 2018 w kategorii międzynarodowych usług kurierskich. Jesteśmy niesamowicie dumni, że DHL Express spotkało tak duże wyróżnienie, jakim jest nagroda w programie badawczym Operator Logistyczny Roku – powiedział Tomasz Buraś, Prezes Zarządu DHL Express (Poland) - Nagroda pokazuje, że niezmiennie cieszymy się zaufaniem naszych klientów, co jest dla nas najważniejszym celem - wszystkie nasze działania prowadzone są z myślą o doskonałej ich obsłudze i zadowoleniu. Pozostajemy liderami rynku międzynarodowych usług kurierskich i mamy zamiar nieustannie rozwijać się i doskonalić. Wierzymy, że pod tym względem przyszły rok będzie jeszcze bardziej udany, niż mijający 2018.
Od tego roku DHL Express kieruje swoją ofertę także do sklepów e-commerce, decydujących się na rozszerzenie swojej działalności na rynki zagraniczne. Przedsiębiorstwa z sektora MŚP, z którymi w dużej mierze współpracuje firma, są źródłem już blisko połowy eksportu w skali kraju. Znacznie rozbudowana została sieć DHL Service Point, czyli punktów wygodnych nadań i odbiorów przesyłek międzynarodowych, które są zlokalizowane w wygodnych z perspektywy klienta placówkach, takich jak saloniki prasowe, galerie handlowe, czy dworce. Ich liczba w całej Polsce przekroczyła już 700. Wprowadzone zostały również dwa nowe rozwiązania technologiczne - aplikacja MyDHL+, będącą zbiorem zaawansowanych narzędzi logistycznych, a także On Demand Delivery, czyli jedna globalna usługa, która daje klientom elastyczność przy wyborze dogodnego dla nich terminu i miejsca odbioru przesyłki.
Co więcej, firma dynamicznie rozwija swoją infrastrukturę w Polsce - w tym roku otworzyła nowoczesne terminale lotnicze we Wrocławiu, Łodzi, a także w Gdańsku. Ale to nie koniec, na nadchodzący rok są już zaplanowane kolejne inwestycje.
DHL – Globalna firma logistyczna
DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. Sieć oddziałów DHL oferuje szerokie portfolio usług logistycznych, począwszy od krajowej i międzynarodowej dostawy paczek, międzynarodowych przesyłek ekspresowych: lądowych, lotniczych i morskich, po zarządzanie łańcuchem dostaw przemysłowych. DHL zatrudnia ponad 360 000 pracowników. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i rzetelnie łącząc ludzi oraz firmy, umożliwiając globalny przepływ handlu. Wyspecjalizowane rozwiązania dla rozwijających się rynków i branż (w tym handlu elektronicznego, technologii, nauk przyrodniczych i opieki zdrowotnej, energii, motoryzacji i handlu detalicznego), odpowiedzialność korporacyjna i dominacja na rynkach rozwijających się, czynią DHL globalną firmą logistyczną.
DHL Express jest częścią Grupy Deutsche Post DHL. W 2017 r. grupa osiągnęła przychody na poziomie ponad 60 miliardów euro.
Kontakt dla mediów:
Clue PR
Karolina Stępniewska
Phone: +48 515 896 442
E-mail: karolina.stepniewska@cluepr.pl
| Nadesłał:
            AZ_2018 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)