Firma » Reklama
Different Media - wyspecjalizowana jednostka do zadań mediowych.
Zobacz więcej zdjęć » |
Badania marketingowe - czyli wiedza tajemna.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Different Media daje dostęp średnim i małym budżetom do narzędzi marketingowych zarezerwowanych do tej pory wyłącznie dla budżetów korporacyjnych. Jako jednostka wyspecjalizowana w obsłudze małych i średnich budżetów DM analizuje rynek wykorzystując praktycznie wszystkie dostępne badania i analizy. Począwszy od grup docelowych TGI, poprzez internetowe badania NET TRACK, czy Arianna (AGB Polska). Po MEGAPANEL, RADIO TRACKA czy EXPERT MONITORA.
Co poza badaniami?
Badania to narzędzia niezwykle potrzebne w każdym domu mediowym, jednak by nabrały pełnej wartości niezwykle ważne jest aby je odpowiednio zanalizować i zdomieszkować doświadczeniem. DM założone przez byłego dyrektora STROERA, jednego z dyrektorów Panoramy Firm, oraz strategoa Internetowego dysponuje bogatym doświadczeniem w budowaniu strategi medialnych.
Główny nacisk kładziony na efektywność pozwala firmie wyróżniać spośród niezależnych graczy i rywalizować z "sieciówkami".
Kolejnym etapem rozwoju jest powołanie specjalnej jednostki do współpracy tylko i wyłącznie z TVP. Different Net jako młodsza siostra DM, spełnia tą rolę od 2011 roku.
Komentarze (0)