Firma » Reklama

Direct Channel dla Unicef Polska

Direct Channel dla Unicef Polska
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja marketingu bezpośredniego Direct Channel stworzyła koncepcję oraz wykonała aplikację fundraisingową dla Unicef Polska.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Aplikacja zintegrowana jest ze stroną profilu Unicef Polska w serwisie Facebook, a jej celem jest pozyskiwanie funduszy, które zostaną przeznaczone na pomoc dzieciom w krajach rozwijających się. Aplikacja jest elementem kampanii „Poszukujemy bohaterów”.

Z aplikacji „Pomagam UNICEF” mogą skorzystać osoby będące fanami profilu Unicef Polska w serwisie Facebook. Za pomocą kilku kliknięć każdy fan profilu może dokonać wpłaty wybranej kwoty na walkę z głodem w rogu Afryki, za pośrednictwem systemu płatności Transferuj.pl.

- Aplikacja ma spełniać dwa podstawowe kryteria. Z jednej strony ma  zachęcać fanów profilu Unicef Polska na Facebooku do wpłacania wybranej kwoty na cele akcji, z drugiej zależało nam na tym aby maksymalnie uprościć proces przekazywania datków. -  wyjaśnia Marcin Góral, Sales Manager w agencji Direct Channel. Wierzę, że aplikacja „Poszukujemy bohaterów”, którą stworzyliśmy dla Unicef Polska, sprawi że kwota na cel walki z głodem wśród dzieci w Afryce, bardzo szybko będzie się zwiększać. - dodaje Marcin Góral.”

Po dokonaniu wpłaty, na wall’u darczyńcy pojawi się informacja, iż skorzystał on z aplikacji „Pomagam UNICEF”. Ponadto w aplikacji prezentowana jest lista osób, które już wspomogły akcję. Kreacja aplikacji ze względu na tytuł kampanii „Poszukujemy bohaterów”, utrzymana jest w formie komiksu, co ma nawiązywać do popularnych bohaterów komiksowych. Po kliknięciu w aplikację prezentowana jest informacja o aktualnej kwocie, którą już zebrano wśród fanów profilu Unicef Polska.

Aplikacja fundraisingowa http://apps.facebook.com/unicefpolska/ w serwisie Facebook, jest jednym z elementów akcji „Poszukujemy bohaterów”, realizowanej przez Unicef Polska.

Równolegle, na bazie tego samego oprogramowania Help Attack, powstała aplikacja, do kampanii Faceci Ratują Dzieci.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DamianK

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »