Technologie » Internet

Divante wdrożyło e-sklep dla niemieckiej sieci SPIELE MAX AG

Divante wdrożyło e-sklep dla niemieckiej sieci SPIELE MAX AG
Zobacz więcej zdjęć »
Divante – spółka z Grupy Outsourcing Experts oferująca rozwiązania w zakresie e-commerce i marketingu internetowego – zrealizowała projekt budowy internetowego kanału sprzedaży dla lidera branży artykułów dziecięcych, działającego na rynku w Niemczech.
Wdrożona platforma została oparta na bazie systemu Magento.

W ramach umowy spółka Divante odpowiadała za wdrożenie technologiczne sklepu internetowego dla niemieckiej centrali firmy SPIELE MAX. Zdecydowano się na wykorzystanie jednego z najszybciej rozwijających się narzędzi e-commerce - platformy Magento. W gestii Divante znalazła się także zaawansowana integracja e-sklepu z aplikacjami IT wykorzystywanymi przez klienta, w szczególności z systemem ERP, rozwiązaniem do zarządzania produktami (PIM) oraz systemem płatności ADYEN. Projekt obejmował również parametryzację infrastruktury serwerowej, pod kątem specyfikacji technicznej wdrożenia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wdrożona platforma Magento oferuje szereg przydatnych funkcjonalności, m.in. śledzenie porzuconych koszyków, raportowanie na temat jakości klienta, obsługę produktów cyfrowych, elastyczny mechanizm kuponów oraz m-commerce.

Całość prac zakończono w ciągu 7 tygodni. Sklep internetowy SPIELE MAX, działający pod adresem www.spielemax.de, rozpoczął sprzedaż online na początku listopada 2013 roku.

Dziś coraz większa ilość firm działających w tradycyjnym modelu handlowym decyduje się na dywersyfikację kanałów sprzedaży. Uruchomienie serwisu e-commerce to nie tylko szansa dotarcia do szerszego grona klientów. Dziś duża część kupujących ceni sobie możliwość dostępu do informacji na temat produktu przez internet, niezależnie od miejsca dokonania finalnej transakcji - mówi Tomasz Karwatka, prezes zarządu Divante z Grupy OEX.

Obecnie nawet połowa polskich konsumentów przed dokonaniem zakupu produktu w tradycyjnym sklepie poszukuje informacji na jego temat w internecie . Według badania przeprowadzonego przez IMAS na zlecenie Divante w ciągu ostatnich 12 miesięcy zabawki przez internet przynajmniej raz kupiło 50 proc. respondentów.

Marka SPIELE MAX jest obecna na niemieckim rynku od ponad 25 lat. Jest liderem w sektorze sprzedaży detalicznej produktów dla dzieci, takich jak zabawki, wózki czy meble niemowlęce. Firma posiada 55 placówek naziemnych, a jej asortyment liczy ponad 30 000 artykułów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Outsourcing Experts (Grupa OEX)
http://www.oex.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »