Firma » Biznes
Divante z Grupy OEX rozwija sklep internetowy DUKA
Zobacz więcej zdjęć » |
DUKA, chcąc efektywniej wykorzystywać internetowy kanał sprzedaży powierzyła opiekę nad nim spółce Divante. Pierwszym krokiem przy przejęciu rozwoju e-sklepu była analiza jego funkcji oraz potrzeb klientów. Na podstawie zgromadzonej wiedzy zostało wyodrębnionych ponad 20 modyfikacji, których wdrożenie znacznie ułatwi korzystanie z serwisu.
Rozwój zagadnień związanych z użytecznością rozpocznie się w momencie zlikwidowania wykrytych w oprogramowaniu elementów wymagających poprawek - mówi Maciej Rudnicki, head of maintenance w Divante.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach nawiązanej współpracy firma DUKA zdecydowała się migrację swojego sklepu internetowego na rozwiązanie hostingowe dostarczane przez Divante - silnie zoptymalizowane na potrzeby platformy Magento.
Aktualizowane na bieżąco oprogramowanie serwerów zapewni klientowi wysoką wydajność oraz bezpieczeństwo na najwyższym poziomie - bardzo istotne w branży e-commerce. Proces migracji został zaplanowany w taki sposób, aby jego przebieg był jak najmniej zauważalny dla użytkowników końcowych - mówi Paweł Szreder, head of hosting w Divante.
Kolejnym krokiem współpracy było rozpoczęcie działań związanych z email marketingem. Mają one wspomagać sprzedaż zarówno on-line jak i off-line.
Od dawna zauważamy wielokanałowość wśród klientów. Analiza jedynie jednego kanału nie daje pełnego obrazu zwyczajów zakupowych użytkowników. Z tego względu do obsługi newslettera wybraliśmy rozwiązanie typu Marketing Automation (SALESmanago). Taki system pozwoli nam analizować całą wędrówkę zakupową i punkty styku konsumentów z marką zarówno w on-line, jak i salonach. Otrzymane dane pokażą nam realny proces nabycia towaru i pozwolą na spersonalizowaną komunikację w mailu i na stronie - tłumaczy Marcin Moska, new business developer i specjalista od Marketing Automation w Divante.
W ostatnim czasie spółka Divante zajęła się także obsługą techniczną e-sklepu toya24.pl, oferującego szeroki asortyment narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Podstawowym celem projektu było zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania internetowego kanału sprzedaży firmy TOYA SA.
Komentarze (0)