Gospodarka » Bezpieczeństwo

Dlaczego wsparcie IT w trybie 24/7 zapewnia MŚP przewagę konkurencyjną?

Dlaczego wsparcie IT w trybie 24/7 zapewnia MŚP przewagę konkurencyjną?
Zobacz więcej zdjęć »
Autor artykułu, John Shackleton, Head of European Systems and Support Services w firmie Sharp Europe, wyjaśnia korzyści i zalety z wdrożenia wsparcia IT 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Technologia jest fundamentem każdego nowoczesnego biznesu, w związku z czym dysponowanie odporną i niezawodną infrastrukturą IT nie jest już luksusem, ale koniecznością. Z przeprowadzonego niedawno przez firmę Sharp badania wynika, że 62% MŚP uważa, iż nie ma wystarczającej wiedzy na temat kluczowych obszarów działalności, takich jak specyfikacje sprzętu czy przetwarzanie w chmurze. Podobny odsetek uważa, że nie ma zadowalającej wiedzy na temat bezpieczeństwa IT (59%), a 30% deklaruje, że zbyt skomplikowane oprogramowanie i systemy stanowią barierę uniemożliwiającą ich organizacji maksymalne wykorzystanie możliwości IT.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Odpowiedzią na te bolączki są właśnie całodobowe usługi wsparcia IT. Umożliwiając proaktywne i ciągłe reagowanie na potencjalne problemy IT, szybko zyskują popularność wśród myślących przyszłościowo organizacji, od małych firm po duże przedsiębiorstwa. Korzystając z nich, MŚP nie tylko minimalizują ryzyko związane z przestojami, ale zapewniają sobie sukces w obliczu wciąż nowych wyzwań technologicznych.

Argumenty za korzystaniem z całodobowego wsparcia IT są przekonujące, a korzyści dalekosiężne.

W dzisiejszym, dynamicznym środowisku biznesowym każda minuta przestoju przekłada się na utratę przychodów i zmniejszoną produktywność. Dzięki dedykowanemu zespołowi wsparcia dostępnemu przez całą dobę problemy techniczne są identyfikowane i rozwiązywane w czasie rzeczywistym, często zanim pracownicy w ogóle dowiedzą się o ich istnieniu. Dzięki temu proaktywnemu podejściu drobne usterki nie przeradzają się w poważne zakłócenia, a wszystkie operacje firmy mogą przebiegać prawidłowo.

Mając całodobowy dostęp do wsparcia IT, pracownicy mogą bez obaw wykonywać powierzone im zadania, wiedząc, że w razie potrzeby wystarczy zadzwonić lub wysłać wiadomość, by skorzystać z pomocy. To poczucie bezpieczeństwa sprzyja produktywności, ponieważ przeszkody techniczne są usuwane szybko, minimalizując długotrwałe przerwy i przestoje, które zaburzają realizację projektów i stanowią przeszkodę dla innowacji.

Co więcej, całodobowe wsparcie IT nie ogranicza się tylko do rozwiązywania problemów, kiedy się pojawią: przede wszystkim umożliwia skuteczne zapobieganie im. Stałe monitorowanie systemu i szybkie wdrażanie środków zapobiegawczych znacznie zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia poważnych zakłóceń. To prewencyjne podejście nie tylko zwiększa odporność operacyjną, ale także przekłada się na długoterminowe oszczędności, ponieważ ogranicza ryzyko długich przestojów.

W czasach, w których zagrożenia cybernetyczne są coraz bardziej złożone, ciągłe wsparcie IT ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia całodobowego bezpieczeństwa wrażliwym danym biznesowym. Dedykowany zespół wsparcia dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, może aktywnie monitorować potencjalne naruszenia bezpieczeństwa, szybko wdrażać aktualizacje zabezpieczeń i reagować na zagrożenia cybernetyczne w czasie rzeczywistym, chroniąc w ten sposób reputację i bezpieczeństwo organizacji.

W miarę rozwoju organizacji rosną także jej podstawowe potrzeby w zakresie IT. Całodobowe usługi wsparcia IT są zaprojektowane tak, by mogły być skalowalne, co ułatwia organizacjom dostosowywanie się do nieustannie ewoluujących wymagań, niezależnie od tego, czy wynikają one z rozszerzania zakresu działalności, z wprowadzania nowych technologii, czy też ze zwiększonej ilości pracy. Ta elastyczność umożliwia MŚP ewolucję i rozwój bez konieczności dokonywania dużych inwestycji, na przykład poprzez płynne przejście do infrastruktury opartej na chmurze, które nie komplikuje codziennego funkcjonowania firmy.

W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym utrzymanie przewagi wymaga czegoś więcej niż tylko technologii - potrzebne są strategiczne, dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania, sprzyjające rozwojowi organizacji.

Niezależnie od tego, czy firma potrzebuje płynnej integracji, solidnego bezpieczeństwa cybernetycznego, czy też najnowocześniejszych rozwiązań opartych na chmurze, zespół Sharp może zapewnić zrównoważony rozwój, zwiększoną produktywność i przewagę nad konkurencją, które wyróżnią organizację na rynku.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Lucky Monday PR Events

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »