Moda » Obuwie

Dobre prognozy z rynku obuwia dziecięcego

Nawet w czasie spowolnienia gospodarczego można radzić sobie dobrze, czego dowodem jest firma BARTEK S.A., która po pierwszym półroczu 2013 osiąga wzrosty sprzedaży.

Dobre prognozy z rynku obuwia dziecięcego

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nawet w czasie spowolnienia gospodarczego można radzić sobie dobrze, czego dowodem jest firma BARTEK S.A., która po pierwszym półroczu 2013 osiąga wzrosty sprzedaży.

BARTEK S.A. największy polski producent obuwia dziecięcego w pierwszym półroczu tego roku zanotował wzrost wyników sprzedażowych z działalności detalicznej. Za pierwsze półrocze 2013 sprzedaż w salonach własnych wzrosła o 9,2 % r/r. W czerwcu wzrost m/m wyniósł 42%.
Na taki wynik wpływ miała zmiana polityki cenowej oraz zintensyfikowane działania marketingowo-sprzedażowe. „W sezonie wiosennym po raz pierwszy zdecydowaliśmy się wprowadzić dodatkowe modele obuwia w tańszej ofercie cenowej. Dzięki temu pozyskaliśmy nowych klientów, dla których cena stanowiła wcześniej główną barierę zakupową." - mówi Katarzyna Nowicka Manager ds. Marki BARTEK. „Wiele uwagi poświęciliśmy również działaniom w samych salonach" - dodaje. „Odpowiednia prezentacja produktów oraz aranżacja witryny, która w przystępny sposób prezentuje bogatą ofertę butów, okazały się bardzo skuteczne skutecznym działaniem. Na wyniki  mają wpływ  również spójne działania komunikacyjne. Prowadzimy aktywną politykę promocyjną - klienci zawsze odnajdą w naszych sklepach różne atrakcje i niespodzianki. Warto również podkreślić znaczenie stabilnego i wykwalifikowanego zespołu sprzedażowego doradców klienta. Dbamy o wysoki poziom wiedzy w zakresie doboru obuwia wśród naszych pracowników. Dążymy do tego, by klienci mogli uzyskać w naszych salonach profesjonalną poradę w tym zakresie." - mówi Katarzyna Nowicka i dodaje „Zdrowie dzieci i dbanie o ich bezpieczny i prawidłowy rozwój jest dla nas najważniejsze".

Plany sprzedażowe na drugie półrocze zakładają kontynuację trendu wzrostowego. Ponadto BARTEK S.A. planuje otwarcie około 8 nowych salonów w Polsce.

O firmie:

BARTEK to polska firma, która jest największym producentem obuwia dziecięcego w kraju. Przez ponad 20 lat działalności firma wyprodukowała już 10 milionów par butów. Sukces marki leży w wyjątkowej dbałości o zdrowie i prawidłowy rozwój dziecka. Wysoką jakość produktów potwierdza znak Zdrowa Stopa oraz Pozytywna Opinia Instytutu Matki i Dziecka. BARTEK produkuje obuwie w rozmiarach 17-40.
Sieć sprzedaży to 52 sklepy firmowe w całej Polsce oraz 200 sklepów multibrandowych w kraju i z ponad 250 placówek za granicą. Modele butów dostępne są również w sklepie internetowym na www.sklep.bartek.com.pl.
BARTEK jest autorem pierwszego w Polsce profilaktycznego programu pod nazwą Akademia Zdrowej Stopy BARTEK. W ramach akcji odbywają się bezpłatne badania stóp wśród dzieci w wieku od 0 do 10 roku życia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Bartek PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »