Gospodarka » Przemysł

DOBRE WYNIKI MARKI BARTEK ZA MIESIĄC SIERPIEŃ

Rok szkolny rozpoczęty, rozpoczął się również dobry czas na sprzedaż obuwia dla dzieci. Kapcie szkolne, półbuty, trzewiki, to produkty, które każdy rodzic musi zakupić przed jesienią. W tym roku zaobserwowaliśmy małą zmianę – rodzice dużo wcześniej rozpoczęli zakup obuwia na jesień.

Rok szkolny rozpoczęty, rozpoczął się również dobry czas na sprzedaż obuwia dla dzieci. Kapcie szkolne, półbuty, trzewiki, to  produkty, które każdy rodzic musi zakupić przed jesienią. W tym roku zaobserwowaliśmy małą zmianę – rodzice dużo wcześniej rozpoczęli zakup obuwia na jesień. To dobra informacja bo dzięki niej wakacje czyli trudny czas dla handlu zakończyły się znacznie lepszym wynikiem finansowym niż oczekiwano.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Wynik odnotowanej zmiany jest dla nas zadowalający. W sierpniu firma osiągnęła wzrost sprzedaży o 24% w sklepach własnych i 59% w sklepie internetowym w stosunku do  wyniku z roku ubiegłego” – mówi Przemysław Nowicki, manager działu rozwoju sieci.

Klienci firmy dokonujący zakupów w sklepach firmowych czy sklepie internetowym www.shop.bartek.com.pl mają do wyboru wyjątkowo szeroką ofertę obuwia nie tylko własnej produkcji ale również  innych marek. Podobnie jak w latach ubiegłych w wybranych sklepach firmowych można dodatkowo dokonać zakupu takich produktów jak plecaki czy worki szkolne.

Z pewnością na efekt końcowy miał wpływ również przedłużony czas wyprzedaży. W sieci BARTEK trwał do ostatniego tygodnia sierpnia. Klienci chętnie korzystali z ostatnich dni promocji kupując  m.in sandały, które dziecko będzie nosiło jako obuwie typowo szkolne. Nasze dzieci spędzają w butach szkolonych ok. 6 godzin dziennie, warto zatem zadbać by w tym czasie stopa zdrowo się rozwijała.

Wkładki antybakteryjne, elementy odblaskowe czy superelastyczna i antypoślizgowa podeszwa to tylko niektóre cechy na które należy szczególne zwracać uwagę wybierając obuwie.

Już na początku sierpnia sieć BARTEK wprowadziła do sprzedaży obuwie zimowe. Sprzedaż tego produktu tylko w sierpniu stanowiła blisko 10%.”W minionych sezonach zaobserwowaliśmy, że proces  zakupów znacznie się zmienił, zakupy sezonowe rozciągnęły się w czasie, decyzja jest bardziej przemyślana, klienci zwracają większą uwagę na jakość”  - dodaje Nowicki.  Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów firma nieustannie pracuje nad zwiększeniem walorów użytkowych swoich produktów jak również stara się być bardzo elastyczna i szybko reagować na potrzeby klienta. Stąd decyzja o wcześniejszym wprowadzeniu kolekcji zimowej do sieci czy też dbanie o detale mające ogromny wpływ na zdrowy rozwój dziecięcych stop,  co jest zgodne z prozdrowotną  polityką marki z 20 letnim doświadczeniem.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Bartek PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »