Firma » Biznes
Dobry rok w Nowym Rynku
Galeria handlowa Nowy Rynek w Jeleniej Górze z każdym miesiącem notuje coraz lepsze wyniki. Centrum położone w sercu miasta, w pobliżu zabytkowej starówki, połączone z dworcem PKS, stanowi nie tylko naturalne miejsce spotkań dla lokalnych mieszkańców, lecz także wygodny przystanek w podróży dla turystów, zarówno z Polski, jak i zza granicy. Lokalizacja, wielofunkcyjność obiektu i jego unikalna w skali regionu oferta przekładają się na systematyczne wzrosty zarówno w liczbie odwiedzin, jak i obrotach realizowanych przez najemców.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wypracowany w ubiegłym roku 6-procentowy wzrost odwiedzalności to dla nas powód do zadowolenia szczególnie dlatego, że osiągane wyniki miały systematyczną tendencję wzrostową – drugie półrocze zamknęliśmy już z blisko 10-procentową zwyżką – mówi Robert Bachłaj, dyrektor Centrum Handlowego Nowy Rynek. Regularnie rosła także odwiedzalność pierwszego piętra, które charakteryzuje się najbogatszą ofertą modową w okolicy. To na nim zlokalizowane są jedyne w mieście sklepy takich marek, jak: Bershka, Stradivarius, New Yorker, GATE i H&M. Prawdziwa jeleniogórska strefa mody, jak nazywamy nasze pierwsze piętro, cieszy się coraz większym powodzeniem –
w ubiegłym roku aż o 11 procent wzrosła odwiedzalność tej właśnie części naszej galerii. Tutaj również możemy mówić o tendencji wzrostowej – listopad i grudzień przyniosły już 19-procentowe wzrosty. Ten trend nadal się utrzymuje – podsumowuje dyrektor galerii.
Otwarta pod koniec 2015 galeria Nowy Rynek pozostaje jednym z najnowocześniejszych obiektów handlowych południowo-zachodniej Polski. Na ofertę centrum, oprócz 100 sklepów, restauracji, kawiarni i punktów usługowych, składa się także supermarket Intermarche i sala zabaw dla dzieci Fun Park. Wiodącymi segmentami obiektu są moda, sport i multimedia, w ubiegłym roku wzmocnione najnowszym w regionie salonem sieci Empik.
Nadesłał:
RedLuck
|
Komentarze (0)