Firma » Biznes

Dobry rok w Nowym Rynku

Ponad 14-procentowy wzrost obrotów i 6-procentowy wzrost odwiedzalności, z takimi wynikami rok 2017 zakończyło Centrum Handlowe Nowy Rynek. Najmłodsza galeria w Aglomeracji Jeleniogórskiej nieustannie zdobywa nowych Klientów i buduje swoją pozycję na lokalnym rynku.

Galeria handlowa Nowy Rynek w Jeleniej Górze z każdym miesiącem notuje coraz lepsze wyniki. Centrum położone w sercu miasta, w pobliżu zabytkowej starówki, połączone z dworcem PKS, stanowi nie tylko naturalne miejsce spotkań dla lokalnych mieszkańców, lecz także wygodny przystanek w podróży dla turystów, zarówno z Polski, jak i zza granicy. Lokalizacja, wielofunkcyjność obiektu i jego unikalna w skali regionu oferta przekładają się na systematyczne wzrosty zarówno w liczbie odwiedzin, jak i obrotach realizowanych przez najemców.

Wypracowany w ubiegłym roku 6-procentowy wzrost odwiedzalności to dla nas powód do zadowolenia szczególnie dlatego, że osiągane wyniki miały systematyczną tendencję wzrostową – drugie półrocze zamknęliśmy już z blisko 10-procentową zwyżkąmówi Robert Bachłaj, dyrektor Centrum Handlowego Nowy Rynek. Regularnie rosła także odwiedzalność pierwszego piętra, które charakteryzuje się najbogatszą ofertą modową w okolicy. To na nim zlokalizowane są jedyne w mieście sklepy takich marek, jak: Bershka, Stradivarius, New Yorker, GATE i H&M. Prawdziwa jeleniogórska strefa mody, jak nazywamy nasze pierwsze piętro, cieszy się coraz większym powodzeniem –
w ubiegłym roku aż o 11 procent wzrosła odwiedzalność tej właśnie części naszej galerii. Tutaj również możemy mówić o tendencji wzrostowej – listopad i grudzień przyniosły już 19-procentowe wzrosty. Ten trend nadal się utrzymuje –
podsumowuje dyrektor galerii.

Otwarta pod koniec 2015 galeria Nowy Rynek pozostaje jednym z najnowocześniejszych obiektów handlowych południowo-zachodniej Polski. Na ofertę centrum, oprócz 100 sklepów, restauracji, kawiarni i punktów usługowych, składa się także supermarket Intermarche i sala zabaw dla dzieci Fun Park. Wiodącymi segmentami obiektu są moda, sport i multimedia, w ubiegłym roku wzmocnione najnowszym w regionie salonem sieci Empik.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RedLuck

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Array ( [p_srv_id] => 3 [p_usr_id] => 114903 [p_type] => ARTICLE [p_accepted] => YES [p_status] => ENABLED [p_pkg_nr] => 1 [p_pkg_items] => 4 [p_ctg_ids] => )