Firma » Reklama

Dodajemy ogłoszenia - jak pisać ogłoszenia

Dodajemy ogłoszenia - jak pisać ogłoszenia
Zobacz więcej zdjęć »
Autor artykułu udziela rad dotyczących dodawania ogłoszeń. Zalecenia dotyczą zarówno ogłoszeń internetowych, jak i zamieszczanych w prasie tradycyjnej (papierowej - przyp. red.). Artykuł jest zaadresowany do osób dodających ogłoszenia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Firmy i osoby prywatne chcące, znaleźć nabywców, na oferowane przez siebie usługi, produkty lub przedmioty, często korzystają z możliwości, jakie dają im ogłoszenia. Ogłoszenia można zamieszczać, w cieszących się dużą popularnością portalach internetowych lub w prasie papierowej. Ta druga forma ostatnio traci sporo na popularności, co nie zmienia faktu, iż nadal spora rzesza odbiorców nie ma stałego dostępu do internetu lub z niego wcale nie korzysta.

Niezależnie od tego czy ogłoszenie jest redagowane na potrzeby mediów elektronicznych, czy tradycyjnych, to powinniśmy zadbać o prawidłowe i rzetelne napisanie treści.

Po pierwsze nie piszmy ogłoszeń wyłącznie drukowanymi literami (tzw. wersaliki, przyp. red.) - jeżeli chcemy wyróżnić wszystko, to tak naprawdę nie wyróżniamy niczego.

Po drugie, tytuł nie powinien zawierać danych kontaktowych, ani ceny - jeżeli medium reklamowe udostępnia na te dane inne pola.

Po trzecie, treść ogłoszenia powinna zawierać wyłącznie najistotniejsze z punktu widzenia nabywcy informacje. Absolutnie nie powinniśmy tworzyć elaboratów na temat sprzedawanego samochodu, czy nieruchomości. Treść zbyt długa zostanie przez kupującego najprawdopodobniej zignorowana, ale jeśli będzie on zainteresowany, to na pewno odezwie się, w celu pozyskania szczegółowych informacji.

Nie możemy także zapominać o poprawnej stylistyce, ortografii i formatowaniu, które ułatwi odbiorcy lekturę.

Jeżeli dodajemy ogłoszenia, ale mamy problem z prawidłową redakcją tekstu, to możemy także rozważyć ofertę firmy zajmującej się dodawaniem ogłoszeń.

Na zakończenie należy zauważyć, że trud włożony w napisanie treści, często będzie owocował zwiększonym zainteresowaniem na ogłoszenie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

megajacek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »