Dom » Wnętrza
DOMOTEX 2015 w ocenie przedstawicieli marki Chapel Parket
Zobacz więcej zdjęć » |
Zainaugurowane 17 stycznia targi DOMOTEX 2015 odwiedziło około 40 tysięcy gości z 100 krajów. Jak wskazują organizatorzy przedsięwzięcia, frekwencja była wyższa od tej zanotowanej w 2013 roku. Istotne jest także, że do Hanoweru przyjechali nie tylko mieszkańcy Unii Europejskiej; w tym roku zaobserwowano wzrost zainteresowania targami wśród przedstawicieli Bliskiego Wschodu, a także Azji Środkowej. Międzynarodowy charakter to jedna z zalet corocznego spotkania branży, uznawanego za jedno z najważniejszych tego typu przedsięwzięć na świecie.
Walorem targów jest przy tym fakt, iż uczestniczą w nich przede wszystkich profesjonaliści; z badań wynika, iż 9 na 10 gości DOMOTEKSU to osoby należące do kadry kierowniczej, odpowiedzialne za podejmowanie decyzji zakupowych. Do stolicy Dolnej Saksonii coraz chętniej przejeżdżą również projektanci i architekci wnętrz.
W tegorocznej odsłonie wydarzenia uczestniczyło ponad 1300 wystawców (reprezentujących 63 państwa), którzy w 12 halach zaprezentowali bogaty asortyment produktów z szeroko pojętej branży podłogowej. Wśród nich nie mogło zabraknąć przedstawicieli marki Chapel Parket. Deski, klepki i kasetony tej marki pokazywane były na tych targach już 11 raz.
- Zauważyliśmy, że w tym roku do Hanoweru przyjechało mniej producentów z Polski, niż w latach poprzednich. Co więcej, nie wszystkie stoiska cieszyły się dużym zainteresowaniem. Tymczasem podłogi Chapel Parket są wystawiane na DOMOTEKSIE co roku, już od 11 lat. Marka cały czas się rozwija, podłogi są dostępne w coraz większej liczbie państw, także w Europie Południowej i Skandynawii. Cenimy sobie spotkania podczas targów i podobnych wydarzeń. Przyzwyczailiśmy branżę do naszego udziału w hanowerskich targach, ale nie ograniczamy się jedynie do DOMOTEKSU - mówi Sebastian Kos z firmy Chapel Parket Polska.
- Stali bywalcy DOMOTEKSU spodziewają się naszej obecności, zawsze chętnie nas odwiedzają i sprawdzają co tym razem dla nich przygotowaliśmy - dodaje S. Kos.
Ekspozycja dębowych podłóg, ustawiona w centralnym miejscu hali nr 8, jest chlubą marki Chapel Parket. - Obok pawilonu o powierzchni ponad 150 metrów kwadratowych nie można przejść obojętnie. Tym bardziej, że jest on w całości wykonany z drewna. Uczestnicy targów mają więc nie tylko okazję oglądać wielkowymiarowe, ruchome ekspozytory, czy dostępne próbki barw i sposobów wykończenia drewna, ale dosłownie chodzą po naszych podłogach. Wbrew pozorom, nie jest to w naszej branży standard. Trudno się w związku z tym dziwić, że goście z zaciekawieniem wchodzą do naszego stoiska, a poszczególne jego fragmenty dokumentują przy pomocy aparatów fotograficznych - podkreśla Paweł Bekas reprezentujący firmę Chapel Parket Polska.
Także w tym roku imponujący pawilon przyciągnął uwagę uczestników targów. - Tegoroczna frekwencja na stoisku nas satysfakcjonuje. Podczas ubiegłorocznych targów zaprezentowaliśmy bardzo dużo nowości, w tym roku kontynuowaliśmy promocję nowych serii, udostępnialiśmy także Księgę Architekta, czyli praktyczne narzędzie adresowane do projektantów i architektów, będące kompendium wiedzy i marce - mówi P. Bekas.
Kolejna odsłona targów DOMOTEX będzie miała miejsce w dniach 16-19 stycznia 2016 roku.
Natomiast jeszcze w tym roku przedstawiciele firmy Chapel Parket Polska wezmą udział m.in. w targach BUDMA, które odbędą się w dniach 10-13 marca 2015.
* * *
Chapel Parket – podłogi z własną historią
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska
Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.
* * *
KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl
Anna Koza
specjalista ds. public relations
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70
Nadesłał:
Adventure Media
|
Komentarze (0)