Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Droga do „The Voice Kids!” zaczyna się w Magnolia Park

Droga do „The Voice Kids!” zaczyna się w Magnolia Park
Zobacz więcej zdjęć »
Marzysz o udziale w popularnym programie wokalnym „The Voice Kids!”? Już 12 maja w Magnolia Park odbędą się wstępne przesłuchania. Przyjdź i zaśpiewaj. Może to Ty będziesz szczęśliwcem, który trafi prosto na nagrania programu.
Czasem skrót na szczyt jest możliwy. Już 12 maja w Magnolia Park odbędą się wstępne przesłuchania do muzycznego talent-show. Obok Wrocławia, castingi zorganizują również Poznań i Łódź. Jeden spośród wszystkich młodych wokalistów  będzie miał szansę trafić na nagrania drugiej edycji programu "The Voice Kids!" w TVP 2.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zasady udziału

Do udziału w przesłuchaniach zaproszone są dzieci w wieku 8-15 lat. W trakcie wrocławskiego castingu w Magnolia Park około 120 młodych wokalistów otrzyma szansę występu przed publicznością. O udziale zadecyduje kolejność zgłoszeń. Wszystkich chętnych zapraszamy na zapisy w godz. 9.00-17.00. Przesłuchania potrwają cały dzień – od godz. 10.00 do 22.00. Do konkursu należy przygotować jedną piosenkę nagraną przez innego artystę (tzw. cover). Regulamin nie przewiduje prezentacji własnych muzycznych kompozycji. Piosenki można śpiewać a capella lub do przyniesionego na CD lub pendrive 60-sekundowego podkładu. Dziecku musi towarzyszyć opiekun, który wyrazi pisemną zgodę na udział w castingu. 

Występy uczestników wstępnych przesłuchań, które odbędą się w Magnolia Park oraz galeriach w Łodzi i Poznaniu, zostaną zarejestrowane, a jeden z uczestników będzie miał szansę trafić prosto na nagrania programu. Na pozostałych chętnych, którzy chcą przetestować swoje wokalne umiejętności, czekają czerwcowe przesłuchania w Warszawie. - Niezmiernie cieszy nas, że możemy pomóc przy organizacji castingu do programu, który zna i lubi cała Polska. Być może to właśnie Magnolia Park okaże się początkiem czyjejś wokalnej kariery. Każdy z młodych uczestników marzy przecież o występach przed publicznością. Dla wielu z nich nasza galeria będzie pierwszą w życiu „estradą” – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

 

Te dzieci mają głos. I to jaki!

"The Voice Kids!" to telewizyjny talent show, w którym dzieci pod okiem znanych gwiazd estrady prowadzone są przez kolejne muzyczne etapy programu. Zwyciężczynią pierwszej edycji była Roksana Węgiel z drużyny Edyty Górniak. Pozostałe grupy trenowali Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Dawid Kwiatkowski. W programie jest o co walczyć. Obok nagrody pieniężnej, najlepsza wokalistka pierwszej edycji otrzymała kontrakt z Universal Music Polska. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca dostali voucher na podróż marzeń w wybrane przez siebie miejsce na świecie. O tym, kto wygra program, decydują widzowie, głosując w systemie SMS.

 

The Voice Kids! - wstępne przesłuchania

MAGNOLIA PARK

12 maja 2018 r.

Zapisy: godz. 9.00-17.00

Przesłuchania: godz. 10.00-22.00

Zapraszamy!

 

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

 

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »