Firma » Biura
Drukarka do biura rachunkowego
Zobacz więcej zdjęć » |
Biura rachunkowe produkują duże ilości dokumentów. Na jakie zatem parametry należy zwracać uwagę przed zakupem drukarki?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- funkcja kserowania – biura rachunkowe bardzo często muszą wykonywać kopie dokumentów
- automatyczny duplex – niezwykle ważna funkcja drukarki dla biur księgowych, bardzo często dokumenty drukowane są obustronnie, a duplex manualny jest bardzo kłopotliwy
- czas wydruku pierwszej strony i prędkość druku – przy drukowaniu częstym i dużych ilości dokumentów ma to ogromne znaczenie - oszczędzając czas. Czas wydruku pierwszej strony w okolicach 8-9 sekund jest wynikiem przewaznie występującym w drukarkach. Szybkość druku ponad 20 stron na minutę jest wynikiem dość dobrym
- koszty eksploatacji, czyli koszt wydruku pojedynczej strony – jest to jeden z kluczowych elementów jakimi powinno się kierować przed zakupem drukarki. Biura rachunkowe zużywają bardzo duże ilości materiałów eksploatacyjnych: tonerów lub tuszów i jest to bardzo ważna pozycja w miesięcznym budżecie
- atramentowa czy laserowa technologia druku. Biura księgowe dużo częściej decydują się na urządzenia laserowe, przede wszystkim dzięki większej prędkości druku i niższych kosztów eksploatacji
Spośród urządzeń dostępnych na rynku bardzo dobrze warunki te spełnia laserowe urządzenie wielofunkcyjne Brother DCP-L2500D. Drukarka zaopatrzona jest oczywiście w funkcje kopiowania i duplexu. Oprócz tego, prędkość druku: 26 stron na minutę, jest rezultatem bardzo ułatwiającym pracę. Toner Brother DCP-L2500D ma wydajność 2600 stron przy 5% pokryciu strony co przy obecnie sprzedawanych drukarkach uznać należy za dobry wynik. Dostępne są również zamienniki co zdecydowanie obniża koszty eksploatacji, a dobór odpowiedniego producenta zamienników pozwoli na wydruki wysokiej jakości.
Nadesłał:
giraffe
|
Komentarze (0)