Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało

DUREX I (RED)® ŁĄCZĄ SIŁY, BY ZACHĘCIĆ ŚWIAT DO UPRAWIANIA SEKSU I RATOWANIA ŻYCIA

DUREX I (RED)®  ŁĄCZĄ SIŁY,  BY ZACHĘCIĆ ŚWIAT DO UPRAWIANIA SEKSU I RATOWANIA ŻYCIA
Zobacz więcej zdjęć »
Karolina Gilon – influencerka, prowadząca program „Druga Twarz” oraz Jakob Kosel – finalista 5 edycji „Top Model”, prowadzący program „Top Model Front Row”, zostali twarzami nowej, przełomowej kampanii, zachęcającej do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (‘Have Sex and Save Lives’).

13 listopada 2018 roku Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Z okazji nadchodzącego Światowego Dnia Walki z AIDS, działają razem z marką Durex, która łączy siły z organizacją (RED)®, by wesprzeć jej program na rzecz eliminacji AIDS.

 

Począwszy od 5 listopada 2018 konsumenci na całym świecie mogą kupić (DUREX)RED. Zyski ze sprzedaży zostaną przekazane bezpośrednio na poczet jednego z programów w Południowej Afryce, gdzie żyje obecnie 7,1 miliona osób zakażonych wirusem HIV lub chorych na AIDS.

 

Program, który otrzyma wsparcie to „Zatrzymać dziewczynki w szkole” (Keeping Girls in School). Ma on na celu zmniejszenie liczby nowych zakażeń HIV oraz ciąż wśród młodych kobiet, poprzez zachęcanie dziewczyn do kontynuowania edukacji, a także zwiększenie dostępu do usług i wiedzy związanej ze zdrowiem seksualnym, jak i współżyciem.

 

Karolina Gilon o akcji:Możemy włączyć się do akcji na rzecz walki z AIDS, pomagając dziewczynom z Południowej Afryki, które naprawdę tej pomocy potrzebują. Co dwie minuty jakiś nastolatek gdzieś na świecie zostaje zakażony wirusem HIV. Dlatego jest to niezwykle ważne, by moje pokolenie przemówiło, zachęcając innych do tego, aby temu zapobiec . Po raz pierwszy w historii możesz dosłownie „uprawiać seks i ratować życie”. To niezwykle budujące, że wszyscy możemy chronić samych siebie uprawiając bezpieczny seks”.

 

„Problem AIDS może wydawać się odległy, a przecież tak nie jest. W Polsce również żyje wiele osób chorych, które często nawet o tym nie wiedzą. Dlatego tak ważne jest by przypominać o problemie i badać się. Potrzebujemy otwartej dyskusji i uświadomienia sobie, że jeśli nie zrobimy z tym nic już dziś, to jutro, za miesiąc, za rok problem będzie większy. To jest choroba zakaźna, która się rozprzestrzenia, dlatego musimy z nią walczyć. W Polsce badanie na obecność wirusa HIV jest darmowe i ogólnodostępne. Dbajmy o bezpieczeństwo swoje, bliskich i innych: tu w Polsce, w Afryce i na całym świecie. Małymi krokami możemy coś z tym zrobić!”komentuje Jakob Kosel.

 

Durex, poprzez współpracę z organizacją (RED)®, przeznaczy dotację w wysokości minimum 5 milionów dolarów w przeciągu 3 lat od startu kampanii, na rzecz Globalnego Funduszu na rzecz Walki z AIDS – organizacji partnerskiej, która współpracuje między rządami, społeczeństwami obywatelskimi, sektorem prywatnym a osobami dotkniętymi chorobą.

 

Całą akcję wspierają także: szwedzka piosenkarka Zara Larsson; brytyjski aktor Thandi Newton, gwiazda Broadwayu Javier Muñoz; komik, piosenkarz i aktor Phoebe Robinson; influencer i aktywista Tyler Oakley; piosenkarz, raper i aktor Jacob Lattimore oraz aktor Christian Navarro.

Wszyscy występują w krótkim, prowokującym filmie, który zachęca widzów do tego, by okazali swoje wsparcie, używając w sieci hashtaga #HaveSexSaveLives.

 

Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex, tak komentuje akcję: 

Na świecie żyje 37 milionów osób zarażonych wirusem HIV.  Statystycznie 69% ludzi na świecie co tydzień uprawia seks. Dzięki nowej, przełomowej kooperacji  (DUREX)RED  mamy szanse na pomoc jednym (potencjalnym nosicielom) i ochronę  drugich (osób zdrowych i często nieświadomych problemu). Liczymy na znaczącą poprawę losu młodych kobiet, zwłaszcza w Południowej Afryce, gdzie ten problem jest szczególnie widoczny.

 

Durex dołącza do grupy najbardziej znaczących światowych marek, które odkąd w 2006 roku Bono i Bobby Shriver założyli organizację, połączyły już siły z (RED)® i tworzą wspólnie specjalne edycje produktów. Do dzisiaj (RED)® zdążyła już wygenerować ponad 500 milionów dolarów dla Globalnego Funduszu na rzecz Walki z AIDS, z czego 100% darowanych środków trafia do puli programów, aby ci najbardziej potrzebujący mogli skorzystać z pomocy.  

 

Globalny Fundusz zapewnia, że z pomocy (RED)® skorzystało już ponad 110 milionów osób – w formie prewencji, leczenia, doradztwa, testów na HIV czy usług opieki.

 

Uprawiaj seks i ratuj życie z  (DUREX)RED

Marka zachęca do podzielenia się ze światem przekazem w mediach społecznościowych.

 

#HaveSexSaveLives #DurexRed @durex_polska @RED



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BIG-PICTURE

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Za 1 dzień:
B.R.O. - spotkanie w Empik Bonarka, 17.12, godz. 18:00, Kraków
Za 25 dni:
Szkolenie Google Ads - rozpocznij przygodę z reklamą w wyszukiwarce
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »