Gospodarka » Żywność

Dwa produkty marki "Roleski" wyróżnione przez polskich kupców!

Dwa produkty marki Roleski: Musztarda Stołowa i Sos Tatarski zostały wyróżnione w kolejnej edycji prestiżowego konkursu "Złoty Paragon 2012 - Nagroda Kupców Polskich".

Konkurs "Złoty Paragon", którego pomysłodawcą i organizatorem jest miesięcznik branżowy "Hurt&Detal" to konkurs, w którym czytelnicy gazety, w większości właściciele sklepów spożywczych i drogeryjnych, wybierają produkty i usługi wywierające szczególny wpływ na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 350 produktów w 55 kategoriach. Dodatkowo o nagrodę mogły się ubiegać firmy, oferujące najlepsze - w opinii Kupców - usługi dla detalu. Konkurs przebiegał pod nadzorem instytutu badawczego TNS Polska a w badanie przeprowadzono na podstawie wyników 651 prawidłowo wypełnionych ankiet, pochodzących ze wszystkich formatów sklepów z całego kraju.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Podczas finałowej gali, która odbyła się 24 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie, wręczono statuetki i wyróżnienia 150 najpopularniejszym i najlepiej rotującym na rynku produktom - wśród nich znalazły się też produkty pod marką Roleski. Musztarda Stołowa Firmy Roleski otrzymała wyróżnienie w kategorii "Majonezy, ketchupy, musztardy", natomiast w grupie sosów mokrych do zaszczytnego grona najlepszych produktów FMCG trafił Sos Tatarski.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Firma Roleski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »